tag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post3197496327300022868..comments2023-12-23T20:29:21.118+01:00Comments on Anorakova herna: DWmegawad Club CZ - Plutonia 2 - leden 2021Anorakhttp://www.blogger.com/profile/07311810835236637806noreply@blogger.comBlogger58125tag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-20047613082567329602021-02-04T15:31:45.969+01:002021-02-04T15:31:45.969+01:00a v mapě 29 se mi líbil ten secret s Comannder ken...a v mapě 29 se mi líbil ten secret s Comannder kenny, kde musíte je najít+switche k nim a zabít je a tam na začátku to udělat a dostanete se k secretu s 3 soulsphere a healtbonusy a uvidíte credity. :DMoravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-33487279907702696352021-02-04T15:30:34.284+01:002021-02-04T15:30:34.284+01:00Plutonii2 jsem nikdy v sp nehrál, max některé mapy...Plutonii2 jsem nikdy v sp nehrál, max některé mapy v mp.<br />Na základní Plutonii jsem neměl tenrkát v sp rád mapu 31, protože jsem musel zabíjet cyberdemony a mapu 32 za obtížnost. :D<br />Map01:Tady začali i těžší monstra, Cacademoni, Mancubusové, Hell Knightové, ale dal jsem to. :D Je hned vidět styl Plutonie a líbí se mi.<br />Map02:Vzhledy map z Plutonie se mi líbí, tady taky. Líbí se mi skalní vzhled s vodou. Berserk se mi hrozně zde hodil. Ale ano, měl jsem taky občas problém s municí, ale dal sem to. :D Hraji na 4. obtížnost. :D<br />Map11-Protože archvile nenávidím tak je asi jasný co si o téhle mapě myslím. Prostě to bylo strašný, ale dal jsem to.<br />Map12-Začátek s 5HP, ale nakonec sebral jsem nějaký ty lékarničky a pak soulsphere, tak jsem tu mapu dal.<br />Map15-Část mapy mi připomněla E4M2, k secret exitu vás musí poslat Archvile.<br />Map31-Styl mapy 31 PL, jen víc Cyberdemonů. V PL jsem neměl mapu 31 rád a než jsem ji tenkrát hrál poprvé a než jsem ji dal, to trvalo, ale tady to trvalo krátce.<br />Map32-Styl mapy 32 PL, nesmyslný secret tu je, tady jsem nemohl najít 2 itemy.<br />Map17-Velká mapa, moc se mi její styl líbil, jen mi nešlo se dostat k neoficiálnímu secretu, invulnerability, ten mi ale byl k ničemu.<br />Map19-Zajímavá mapa, nejlepší bylo že na 2 mítech jsem zabil nějaký monstra a později se tam znova objevily.<br />Map20-Tahle mapa mi už šla hůř, přes wiki jsem zjistil, jak se doistat k neoficiálnímu secretu.<br />Trochu problém s náboji ale dal jsem to.<br />Map21-Tady jsem bohužel ppužil cheaty, protože mi tady začali docházet náboje a Cyberdemona a Mancubusi jsem musel zabít pmoocí idclip+idbeholdv.<br />Map22-Hned na začátku berserk, super, ale opět na konci jsem musel Cyberdemona(toho 1. nevím zda taky) dozabít přes ibeholdv chainsawem, opět mi došli náboje.<br />Map23-Tahla mapa nebyla špatná, jen zase mi došli náboje myslím, tak jsem musel dozabít cyberdemona zase přes cheat.<br />Map24-Dobrá mapa, ale opět jsem jmusel zabít cyberdemona přes cheat, protože opět mi došli náboje.<br />Map25-Nejhezčí mapa PL2, fakt krásná zimní scenérie, s monstry jsem něměl problém, dal jsem ji v pohodě.<br />Map27-Když jsem šel ke konci mapy hledat 3 zbylé secrety, zjistil jsem že sou kousek od sebe a mají stejný znak, není na té zdi okno.<br />Map28-Tuhle mapu jse mhrál v MP, trochu těžšá chvílema, ale dal jsem ji.<br />Map29-Ve stylu PL map 29, tahle mě bavila, jen hledat, kam se má jít dál. Na konci jsem musel zase cheat použiít, protože jsem zase neměl náboje, takže jsem zbylé monstra zabil chainsawem.<br />Map30-Lehká mapa, jen musíte pořádně dobře střelit rocketem, abyste se trefili do Romera.<br />Map33-Začátek připomene mapu 02 z %PL, taková odlehčená mapa, jen na konci přišel Cyberdemon, ale diky secretu jsem měl dost rocketů tak sjem to na něj střílel potom ssg a zabil ho.<br />Skvělý wad, bavil mě.Moravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-64746315248317156442021-02-02T16:38:06.651+01:002021-02-02T16:38:06.651+01:00Tak jsem to nakonec ani nedohrál. Za těch cca 20 ú...Tak jsem to nakonec ani nedohrál. Za těch cca 20 úrovních můžu říct, že level design je výborný. Úrovně jsou pěkně spletité a propracované a zároveň stále v duchu klasického Dooma. Pozitivně hodnotím nové textury, takže se to tak rychle neokoukalo. Obtížnost je zde nastavena vysoko v mapách jsou běžně stovky nepřátel a přvážně silnějších na UV je to hodně výzva, ale zároveň je to stále hratelné, i když je potřeba trpělivost. Celkově Plutonia 2 patří mezi to lepší.Azanyhttps://www.blogger.com/profile/02070716634814908481noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-88013954551557687382021-02-02T08:18:11.607+01:002021-02-02T08:18:11.607+01:00Závěrečná úroveň moc nenadchne, ale celkově jsem s...Závěrečná úroveň moc nenadchne, ale celkově jsem s Plutonií 2 velmi spokojen. Slabších levelů je málo a megawad rozhodně stojí za zahrání. Jde také o skvělou poctu původní Plutonii a našince potěší výrazná české stopa.Anorakhttps://www.blogger.com/profile/07311810835236637806noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-91922841277932913602021-02-01T22:09:54.386+01:002021-02-01T22:09:54.386+01:00Shrnutí dojmů z Plutonia 2 v recenzi
http://doom.s...Shrnutí dojmů z Plutonia 2 v recenzi<br />http://doom.starehry.eu/?p=6882leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-15203818342164505752021-01-31T10:13:05.131+01:002021-01-31T10:13:05.131+01:00MAP33: Chocolate (Eric Baker)
Bonusová mapa, sestá...MAP33: Chocolate (Eric Baker)<br />Bonusová mapa, sestávající převážně z hnědých odstínů, díky nimž nese své jméno. Jedná se o labyrint chodeb, ve kterých bloudíte, prostřídaný s exteriérovými lokacemi. Neustále stejné chodby byly poněkud monotónní, i díky relativně stále stejnému složení nepřátel. Až závěr přinesl více zástupců mutantů. Nakonec zážitek nebyl tak špatný, jak se zprvu jevil. Ale v kontextu ostatních zastoupených levelů jde jeden z nejslabších kousků.<br /><br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-42513657626131801552021-01-30T10:21:12.125+01:002021-01-30T10:21:12.125+01:00MAP29: Ticket to Eternity (Adolf Vojta and Pavel T...MAP29: Ticket to Eternity (Adolf Vojta and Pavel Tvrzník)<br />Lístek na věčnost, tam nějak by se dal přeložit název předposlední mapy. A dlužno podotknout, že do věčných lovišť máte možnost odejít na každém rohu. Autoři nám přichystali velkolepý komplex mohutných paláců a chrámů, a to rozprostřených na krvavě rudém podkladě. Mapa je velmi rozlehlá a plná těch nejtužších nepřátel připravených tak, aby vám dali co nejvíce zabrat. Zkoumáte jednak interiéry, přičemž po různých můstcích přeskakujete na skaliska a nepřístupná místa, poté zas bádáte dole po hladině krve. Mapa je opravdu tuhá a obtížně zvládnutelná, ale jde o důstojný závěr celého megawadu. Navíc v kampani začínáte jen s jedním dílkem zdraví. Musíte sesbírat všechny tři klíče, ale i po otevření zdánlivě finálních dveří nemáte ještě vyhráno. Monumentální a rozlehlý level na závěr.<br /> <br />MAP30: The Gatewatcher (Thomas van der Velden)<br />Finální a trochu zvláštní mapa, čekal jsem trochu drsnější boje na závěr. První brána vede na cestičku se zbraněmi, přičemž musíte přesně sledovat její směr, jakékoliv vychýlení vede k vaší instantní smrti. A pak přijde finále a Strážce brány. Musíte si pomocí třech spínačů chráněných kyberdémony zpřístupnit stupínky, ze kterých se snažíte trefit démonovy oči. Bohužel jsem byl poněkud rozladěn, jelikož se mi prázdné důlky zasáhnout podařilo až po velkém úsilí. Jestli je to portem či mouse lookem, těžko říci. Ale nakonec se dobrá věc podařila a megawad je u konce.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-90154161678400754282021-01-29T19:45:49.932+01:002021-01-29T19:45:49.932+01:00Jsem teprve v mapě 22 a už mě to začíná srát, v př...Jsem teprve v mapě 22 a už mě to začíná srát, v předchozí mapě mi došli všechny náboje azbyle 3 mancubusy jsem musel dozabít přes idclip a idkfa a další mapa je těžší a taky mi tam na mě jde trochu mon monster. :D Tak snad ji dám. Chci to už konečně dokonči. :/Moravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-78644397468321465012021-01-29T10:01:11.514+01:002021-01-29T10:01:11.514+01:00Level 29 je rozsáhlý a plný tužších nepřátel, jak ...Level 29 je rozsáhlý a plný tužších nepřátel, jak se sluší a patří na poslední klasický level. Překvapí výskyt nepřátel z Wolfelnsteina a pověšený Keen, skoro jako tajný level. Anorakhttps://www.blogger.com/profile/07311810835236637806noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-8611342683595247792021-01-28T10:53:56.429+01:002021-01-28T10:53:56.429+01:00MAP28: The Bloodwall (Alexander S.)
Rozsáhlý hradn...MAP28: The Bloodwall (Alexander S.)<br />Rozsáhlý hradní komplex plný nástrah a překvapení, strategicky rozestavěných nepřátel a tuhých bojů. Začínáte uvnitř a po průzkumu interiérů se dostáváte ven na cestu kolem dlouhých hradeb. Nepřátelé převažují ti tužší, spotřeba raket a plazmy je vysoká, neboť protivníci jsou často v dálce nebo na vysokých sloupech, odkud vás snadno trefí. Boje jsou kontinuální a docela se zapotíte. Nechybí ani jeden z prvků Plutonie, revenanti strážící bránu, která vede k finální aréně, a jsou neustále resuscitováni skrytým zaklínačem. Finále pak představuje lítou bitvu s opakovanými přívaly protivníků. Mapa se hrála dobře, ale přece jen díky neutuchajícím tuhým bojům byl postup poměrně pomalý.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-34073313492012660972021-01-28T09:33:11.514+01:002021-01-28T09:33:11.514+01:00Level 28 je propletená stavba s velkým množstvím s...Level 28 je propletená stavba s velkým množstvím silných nepřátel. Časté útoky v úzkých uličkách jsou náročné, naštěstí kyberdémoni jsou umístění v pohodě. Konec s dvěma exity je dobrý fór.Anorakhttps://www.blogger.com/profile/07311810835236637806noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-91186183223439377432021-01-27T10:38:53.742+01:002021-01-27T10:38:53.742+01:00Konec se blíží a jsem rád, že dvě poslední mapy by...Konec se blíží a jsem rád, že dvě poslední mapy byly trochu klidnější. Nejvíce se mi ale líbila mapa 25 odehrávající se v ledovém prostředí. Jsem vděčný, že se potvory zabíjejí i mezi sebou a často jsem toho využíval. Zatím skvělý megawad, jsem zvědav jak bude vypadat finále.Anorakhttps://www.blogger.com/profile/07311810835236637806noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-82085974608683760162021-01-27T10:11:53.445+01:002021-01-27T10:11:53.445+01:00MAP27: Red Hot (Sam Woodman, Vick Bobkov and Thoma...MAP27: Red Hot (Sam Woodman, Vick Bobkov and Thomas van der Velden)<br />Atmosférou temná mapa v podobném stylu jako Plutopia. Temné chodby zprvu s osvětlením runami, poté labyrint chodeb částečně zesvětlí a kromě spleti chodeb se objevují i rozsáhlejší exteriérové lokace, v nichž si to rozdáte s nabíhajícími protivníky, přičemž docela dost je prasátek. Berserk je tak důležitou součástí vaší výzbroje. Invaze příšer je opět relativně komornější, i když je mutantů dost, ale nejde o slaughter fest. Pokud se jich objeví větší skupina, dá se zlikvidovat většinou pohodlně. Mapa se mi hrála velice dobře.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-41255941724540776612021-01-26T10:32:07.814+01:002021-01-26T10:32:07.814+01:00MAP26: Plutopia (Thomas van der Velden)
Další skvě...MAP26: Plutopia (Thomas van der Velden)<br />Další skvělý kousek, tentokrát jsou boje o něco komornější, nepřátel je o něco méně a staví se vám spíše po menších skupinkách, na pozadí temného gotického hradního sídla s nádvořími, temnými chodbami a s infiltrací organickou hmotou. Bloudíte ve zkroucených chodbách, atmosféra je dokonalá. Na závěr samozřejmě nesmí chybět kyberdémon jako velitel přisluhovačů z Marsu. Výborná úroveň.<br /> <br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-2736068269638034282021-01-25T11:01:11.731+01:002021-01-25T11:01:11.731+01:00MAP25: Black Ice (Adolf Vojta)
Naprosto dokonalá ú...MAP25: Black Ice (Adolf Vojta)<br />Naprosto dokonalá úroveň rozprostřená v ledovém království. Tuhá a nebezpečná, ale perfektně vystavěná. Po vyčištění úvodního nádvoří se vrháte do ledové chodby a likvidujete odpor nepřátel ukrytých v klecích a skalních výklencích. Postupně si spínači uvolňujete cestu a otevře se před vámi rozhlehlá skalní aréna, na jejímž dně absolvujete souboje s nepřáteli a dobudete červený klíč. Dále pak likvidujete protivné kulometčíky a dostáváte se ke kyberdémonovi, jehož není tak snadné udolat. Pak jen zničit záplavu pain elementálů a kakodémonů a dostanete se tam, kde jste začali, což je provázeno přídělem dalších čerstvých mutantů. Získáte přístup k cíli pomocí skalního ledového mostu. Perfektní mapa.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-57046533713224520502021-01-24T10:31:47.443+01:002021-01-24T10:31:47.443+01:00MAP24: Outpost of the Evil Dead (Erik Alm)
Po rozm...MAP24: Outpost of the Evil Dead (Erik Alm)<br />Po rozmáchlé a plošně rozsáhlé předchozí úrovni vás čeká stísněný komplex pouze se 103 protivníky na HMP. Tmavě šedé cihlové stěny přinášejí snad vězeňskou základnu, jelikož podstatná část průchodů je kryta mřížemi, dokonce se v jedné kobce skrývá kyberdémon. Mapa vás vede na dvě strany, přičemž neustále se něco děje, ale akce je tentokrát lehce komornější, i když mutanti dokážou notně zatopit. V druhé polovině úrovně se budete muset vrhnout i do kyseliny, abyste si zpřístupnili cestu k cíli. Mapa je velice pěkně designována, jen mě zamrzela na konci nemožnost se vrátit na začátek, pokud aktivujete most k východu. Kyberdémon se dal zlikvidovat snadno před mřížové okénko. Bavil jsem se skvěle.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-78962247993347642842021-01-23T10:15:53.756+01:002021-01-23T10:15:53.756+01:00MAP23: Aztecorum (Joe Pallai)
Další mapa naplněná ...MAP23: Aztecorum (Joe Pallai)<br />Další mapa naplněná akcí a přituhuje, přátelé. První krok a sesypou se na vás protivníci v docela těsných prostorách. Navíc na vás pálí mancubusové rozestavení v dálce na skalách. Poté, co se vám podaří eliminovat úvodní odpor, můžete se vydat na průzkum rozsáhlého komplexu ve světlých pískových barvách, který oplývá nejen rozsáhlými sály s dostatečným prostorem k manévrování, ale také chodbami v podzemí či exteriérovými scenériemi. Celý level je nádherně provázaný a tvoří nádherný architektonický komplex. Na nádvořích čelíte bitvám, ale největší nálož protivníků vás čeká před závěrem na kyselinovém podkladě, kde se vyplatí rozvážně používat ochranné obleky, ať vás zbytečně kyselina nezraňuje. Aztecorum se autorovi velice povedl.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-22896623570717485662021-01-22T13:19:05.165+01:002021-01-22T13:19:05.165+01:00MAP22: Locus Perditus (Erik Alm and Adolf Vojta)
H...MAP22: Locus Perditus (Erik Alm and Adolf Vojta)<br />Hned na začátku si to rozdáte pěstí s revenantem a teleport vás přenese na plošně rozsáhlé venkovní prostranství, ohraničující temnou budovu. Hned se do vás pustí nažhavení nepřátelé nejen kolem vás, ale i kakodémoni vylétávající zevnitř budovy. Jde o typický slaughter fest, v němž kličkujete mezi nepřáteli, uhýbáte střelám a snažíte se trefit, co se dá. Nakonec budete muset proniknout dovnitř budovy a utkat se se zástupem hell knightů. Postupně získáte oba klíče a pokračujete přes most do druhé části komplexu, kde jsou boje ještě intenzivnější. Revenanti, kulometčíci, mancubusové, a na závěr dva kyberdémoni, naštěstí s nesmrtelností jako power-up. Pěkně designovaná akčně zaměřená mapa. Jedinou výtku bych měl k příliš temným koridorům, kde bohužel ze skrývajících se mancubusů vidíte pouze stíny.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-64351431417536486342021-01-21T20:55:36.282+01:002021-01-21T20:55:36.282+01:00Map16 - Začátek opět pod palbou, nebyl pomalu čas ...Map16 - Začátek opět pod palbou, nebyl pomalu čas ani uložit hru. Leel spíše menší, zato dost naplněný silnějšími nepřáteli. Občas je tu i pár základních vojáků tak pro radost. Samozřejmostí je plno nástrah po sebrání klíčů, hromada archvilů a otravných Revenantů. Zajímavostí byly 2 červené klíče, přičmž jeden sloužil asi jako dekorace. Byly tu i megahealthy i nesmrtelnost. Obtížnost začíná docela růst.<br />Map17 - Velice spletitý a rozlehlý level narvaný do posledního místa nepřáteli 365 potvor, takže je akce hodně, že ani není čas se kochat. Snad poprvé lze najít mapu levelu, která odhalí i skrytý prostor, odkud se teleportují nepřátelé. Je tu zase až nechutné množství otravných revenantů. Mapa je docela bludiště, ve kterém jsem dost bloudil a kolikrát jsem nemohl přijít kam dál. Až po čase jsem našel spínač s červenými pruhy, který však nepotřeboval klíč, ale právě otevíral cestu k červenému klíči. Tenhle prvek je docela matoucí. Prostředí je celkem dobře zpracovalné, ale určitým způsobem stereotypní. Povedlo se mi najít i místo, kam spadnout, ale cesta ven už nevedla. Za 40 minut jsem ani mapu nedohrál, už mě to zkrátka moc nebavilo. Jak už tu zaznělo, lividace takového obřího množství stále stejných nepřátel začíná zavánět určitým stereotypem a nevím, zda budu mít chuť to celé dohrát. Samozřejmě dříve tolik modů nebylo, takže jsme byli vděční za každý wad. Azanyhttps://www.blogger.com/profile/02070716634814908481noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-81352969686618085272021-01-21T09:56:13.734+01:002021-01-21T09:56:13.734+01:00Levely 20 a 21 jsou dost náročné. Je znát, že se b...Levely 20 a 21 jsou dost náročné. Je znát, že se blíží konec. Místy je již více nepřátel než mám rád, dlouhé boje nejsou můj šálek kávy a navíc musím dost úseků hrát opakovaně. Struktura map je povedená a hledání cesty mě baví. Už několik levelů nelikviduji všechny nepřátele.Anorakhttps://www.blogger.com/profile/07311810835236637806noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-81310233372702705712021-01-21T09:56:02.017+01:002021-01-21T09:56:02.017+01:00MAP21: Assassin (Pavel Tvrzník)
Pipicz je zdatný n...MAP21: Assassin (Pavel Tvrzník)<br />Pipicz je zdatný následovník Gusty a Methoda a jeho mapy plné akce stojí za to, jak mohl prokázat ve svých samostatných levelech a projektu Bloodstain. Mapa vás přenese na křížovou cestu nad kyselinou, vedoucí do čtyř směrů a vy postupně zkoumáte výškově členité a spletité hradní sídlo. Nechybí skalní cestičky a výstupky, stejně jako tak pády do kyseliny a tvorba mostu, abyste se dostali dál. Mapa je našlapaná nepřáteli, boje jsou intenzivní a nechybí spider mastermind i kyberdémon. Zejména takřka poslední rozsáhlá místnost s reventanty, ochozy plnými impů a kulometčíků s mancubusy a kyberdémonem, hlídajícími modrý klíč, vyžadovala oddělenou likvidaci jednotlivých frakcí protivníků. Rambo styl u mě neměl úspěch. Jako jedinou vadu na kráse považuji zdržující dveře otvírané opakovaně pomocí spínačů, jinak skvělá práce.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-37188096593038692702021-01-20T21:58:52.244+01:002021-01-20T21:58:52.244+01:00MAP20: Lurking Fear (Jochen Schneidau and Adolf Vo...MAP20: Lurking Fear (Jochen Schneidau and Adolf Vojta)<br />Dvacátá mapa je rozsáhlý komplex vybudovaný ve skalách obklopených žíravě rudou kyselinou. Všude jsou nepřátelé a vám nezbude nic jiného, než se do kyseliny vydat, protože orientace je docela obtížná, než přijdete, kudy máte nasměrovat vaši cestu. Zdálky na vás dokonce pálí kyberdémon. Postupně odstraňujete spínači bariéry, což je provázeno přívaly nepřátel. Rovněž je třeba využívat teleportů. Akce je velmi náročná, nepřátel je hodně a bojujete v otevřených úsecích, kde vás snadno zraňují. Jiné sektory zase mají strategicky umístěné protivníky, třeba zaklínač v okénku, z něhož má dosah na celou plochu nádvoří. Jinde zase zkoumáte podzemní jeskyně s kyselinou. Kyberdémoni jsou dokonce celkem tři. Závěrečný souboj už jsem nechal být a zbaběle utekl do exitu. Rozsáhlá a komplexní, notně náročná mapa nejen po stránce akce, ale i orientace.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-40962280335548938752021-01-20T16:02:31.567+01:002021-01-20T16:02:31.567+01:00Map31 - Hned na začátku jsem měl pocit de-javu, ja...Map31 - Hned na začátku jsem měl pocit de-javu, jako bych tu mapu už kdysi hrál. Tuším, že podobná byla v první plutonii. Mapa měla celkem jednoduchý styl, ale zato dostatečné prostory, takže jsem při bojích neměl větší problémy. Dost nábojů do BFG, takže ani cyberdémoni nedělali problém. Závěrečný souboj byla už jen taková třešnička na dortu, kdy mě bavilo jen se proplétat mezi nepřáteli a poštvat je všechny proti sobě. Cyberdémon proti revenantům je prostě paráda a o Spider bossovi jsem pomalu ani nevěděl, jak v té bitvě zemřel. Na to, že to bylo deklarováno jako obtížný level, mi přišel jako jeden z nejsnadnějších.<br />Map32 - Začátek nápadně připomíná Map01 z Dooma2, ale opět mám pocit, že tohle už jsem jednou hrál. Záhy jsem poznal kombinaci i E1M1. Přes 400 potvor zejména těch silnější a nechybí tu ani hromada bossů. Číslo nepřátel ještě značně narostlo kvůli hromadě archvilů, zejména po sebrání modrého klíče se pomalu vše znovu oživí. Kolikrát jsem nechal lividaci potvor na nich. Cyberdémoni se často o hordy monster postaraly dobře. Konec v podobě arény s Icon of si, která hází hned několik nepřátel najednou. Do toho opět spousta cyberdémonů a dokonce i 2 spiderboss. Tady nebyl čas na likvidování. rychle aktivovat 5 spínačů a skočit do teleportů. Sem tam si párkrát vystřeli s BGF, ale i přes velké množství munice do BFF i raketometů, bylo třeba šetřit. Až na tu sekci po sebrání modrého klíče byla obtížnost celkem zvládnutelná.Azanyhttps://www.blogger.com/profile/02070716634814908481noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-85227369200008277692021-01-19T23:07:20.688+01:002021-01-19T23:07:20.688+01:00MAP19: Hecknology (Sam Woodman, Jakub Razák and Vi...MAP19: Hecknology (Sam Woodman, Jakub Razák and Vincent Catalaá)<br />Temněji laděný komplex plný jezer a nádrží s kyselinou. Naštěstí do ní nemusíme často vstupovat a slouží jako dekorace a vizuální podkres. Zajímavý koncept propadání do místností o patro níže, často do skrumáže nepřátel. Mapa má části otevřenější, stejně tak jako boje uvnitř chodeb. Akce je tužší, ale zvládnutelná, dostává se vám docela dost baronů i revenantů a samozřejmostí jsou kulometčíci, kteří dokonce obsadí na jednom místě celý ochoz a je třeba je sestřelit raketami. Mutanti se často teleportují i do míst, které již byly vyčištěny, takže musíte být permanentně ve střehu. Raketomet jsem využíval často a je pro něj i dost munice. Jen mě mrzelo, že jsem našel jenom jeden secret. Ale jinak spokojenost.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-35080486137151241862021-01-19T15:35:09.879+01:002021-01-19T15:35:09.879+01:00Nezvládal jsem teď psát komentáře, takže to shrnu....Nezvládal jsem teď psát komentáře, takže to shrnu. Zatím opravdu povedené mapy, mám pocit že hraji ztracené levely z Plutonie, to je bezva. Tajné levely jsou dost náročné, obzvláště revenanti jsou problém. Kupodivu větší než kyberdémoni. Závěrečné logo Plutonia je pěkný nápad. Jinak už jsem vše dohnal a level 19 dokončen.Anorakhttps://www.blogger.com/profile/07311810835236637806noreply@blogger.com