tag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post3869032835624272302..comments2023-12-23T20:29:21.118+01:00Comments on Anorakova herna: DWmegawad Club CZ - MAYhem 2020 - září 2020Anorakhttp://www.blogger.com/profile/07311810835236637806noreply@blogger.comBlogger56125tag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-51347858071903812412020-10-15T21:59:11.979+02:002020-10-15T21:59:11.979+02:00Zapomněl jsem přidat článek na blogu :-)
http://do...Zapomněl jsem přidat článek na blogu :-)<br />http://doom.starehry.eu/?p=6531<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-79934126711464979152020-10-01T20:52:44.166+02:002020-10-01T20:52:44.166+02:00Tak tenhle wad jsem dohrál jen do 9 levelu a potom...Tak tenhle wad jsem dohrál jen do 9 levelu a potom jsem zkusil sem tam pár map, případně se některé prohlédl aspoň v editoru. Některé mapy jsou velice nápadité, jiné celkem slabé. Rozhodně je zajímavá ta podmínka 20 sektorů, vůbec jsem tetušil, jak se to dá využít, a že i z tak mála se dá vytvořit rozlehlý level. A proč jsem to vlastně pořádně nehrál. Prostě mě to už moc nebavilo. Řada wadů do Doom využívá originál tedxtury a monstra a hrát v podstatě stále znova Doom2, akorát notně předělaný zkrátka po čase omrzí, proto velice vítám zařazení wadu do Heretika na říjen. Azanyhttps://www.blogger.com/profile/02070716634814908481noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-10203639735964165952020-09-30T21:27:18.882+02:002020-09-30T21:27:18.882+02:00Mapa 45 se dá dokončit, hratelná je, ae musíš se s...Mapa 45 se dá dokončit, hratelná je, ae musíš se snažit. ;)<br />Map29-Jako vzhled mapy není špatný, ale taky mě srala. :D<br />Map30-pěkná mapa, cyberdemona jsem zabil na konec a exit není ve stylu mapy 30, na tento styl si musíte počkat na bonus mapy.<br />Map47-Zajímavá, hned na začátku obklopeny 4 barely, když je aktivnete fistem namísto aby to udělali Cyberdemoni, tak vám to obere míň hp. Nejprve zabijete revenanty, pote impy, pak archvile a zmáčknete 3 switche. Poté se snažíte, aby vás nezabili crusher. Pak se snažíte strafem dostat dolu. V týto části najdete pasy, který se hýbou chvíli dopředu, chvíli dozadu. Pak zabijete mancabuse, vlezete do teleportu. To seberete 2 megasphere pak 2. teleport a teď se snažíte nesebrat blue armon, ani medkity a mít 1hp=exit. Jenže nějak se mi podařilo to exitnou jinak. Ubral jsem si co nejvic hp, měl jsem 8, pak jsem střelil do zdi, vlezl jsem do teleportu a nějak jsem to exitnul s tím, že mi zůstalo 4HP a pár armoru.<br />Map48-Snažíte se sebrat žlutý klíč. Když ho potřebujete, nedostanete ho, když se dostanu do poslední velké místnosti, najednou je ho tam hodně. xDDDDDD<br />Snažíte se dostat přes těžkou cestu ke switchi a mezítím se vám od Johna Romera budou spawnowat monstra. Když už na to tlačítko máčknete, tak John Romero zemře, ale já zemřel tím, že mě zabil spawn Mancubuse, ale exitnulo se to. :D<br />Někdy teda zkusím znova mapu43(Zabít všechny monstra.) a mapu46(Použiju save a zkusím zabít všechny monstra.)Map47-Zajímavá, hned na začátku obklopeny 4 barely, když je aktivnete fistem namísto aby to udělali Cyberdemoni, tak vám to obere míň hp. Nejprve zabijete revenanty, pote impy, pak archvile a zmáčknete 3 switche. Poté se snažíte, aby vás nezabili crusher. Pak se snažíte strafem dostat dolu. V této části najdete pásy, který se hýbou chvíli dopředu, chvíli dozadu. Pak zabijete mancabuse, vlezete do teleportu. To seberete 2 megasphere pak 2. teleport a teď se snažíte nesebrat blue armon, ani medkity a mít 1hp=exit. Jenže nějak se mi podařilo to exitnou jinak. Ubral jsem si co nejvic hp, měl jsem 8, pak jsem střelil do zdi, vlezl jsem do teleportu a nějak jsem to exitnul s tím, že mi zůstalo 4HP a pár armoru. Chcete li vidět jak dokončit mapu, pomocí bugu, zde je odkaz. https://ulozto.net/file/Kvw8L7ejUtyU/gzdoom-2020-09-27-19-47-48-977-mp4#_ga=2.24325946.106364112.1601229040-14309735.1558687561<br />Map48-Snažíte se sebrat žlutý klíč. Když ho potřebujete, nedostanete ho, když se dostanu do poslední velké místnosti po zmáčknutí switche, najednou je ho tam hodně. xDDDDDD<br />Snažíte se dostat přes těžkou cestu ke switchi a mezítím se vám od Johna Romera budou spawnowat monstra. Když už na to tlačítko máčknete, tak John Romero zemře, ale já zemřel tím, že mě zabil spawn Mancubuse, ale exitnulo se to. :D<br />Někdy teda zkusím znova mapu43(Zabít všechny monstra.) a mapu46(Použiju save a zkusím zabít všechny monstra.)Moravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-86718556778855932232020-09-29T22:44:13.032+02:002020-09-29T22:44:13.032+02:00MAP29: Halo of Flies (Aurelius)
Tohle byla studená...MAP29: Halo of Flies (Aurelius)<br />Tohle byla studená sprcha a vůbec nejhorší level celého mapsetu, aspoň v základní části. Všude hází hráči klacky pod nohy, protivníků je přehršel, v nefér rozložení, stísněné prostory, nástrahy prostředí, pády do kyseliny, nepřehled. Jakmile se objevíte v mapě, balancujete na sloupcích nad kyselinou a postupně rozkrýváte záhady celého komplexu, který je velmi rozsáhlý. Neustále jsem někam padal, což mi zvyšovalo krevní tlak, nepřátelé v úvodu napasovaní na sloupky vůbec nereagují, celé to vypadá divně. Problémem je i orientace, špatně viditelná tlačítka, nejasný postup kudy dál, nakonec jsem se mapou prokousal, ale jednalo se o martyrium. Nejsem si ale na 100% jistý, jestli jsem východ našel správně, na disku totiž stojí několik kyberdémonů napasovaných v sobě, opět nereagujících, nevím jestli je to myšleno vážně nebo jde o bug. No prostě totální zklamání. <br /><br />MAP45: Circus Charlie (4MaTC )<br />Čím dál tím více docházím k dojmu, že druhá epizoda je vlastně kolekcí přebytečných map, které nezapadaly do konceptu MAYhem 2020. A navíc se příliš nedají hrát. Circus Charlie je příkladem a jde opravdu o cirkus, který si z vás tropí legraci. Čeká vás několik místností, v nichž balancujete po tenkých cestičkách nebo sloupcích a máte problém se na nich udržet, natož pak po nich rychle přeběhnout, abyste aktivovali spínač, jako hned v úvodu. Navíc na vás shlíží obecenstvo, jež se probudí, jakmile vystřelíte. Navíc poslední místnost byla pro mě prokletím, jelikož jsem nepřišel, jak se dostat na druhou část tenké cestičky. Takže jsem musel konec levelu potupně přeskočit. Možná jde o bug, v každém případě je cirkus nehratelný.<br /><br />MAP46: Complexe Militaro-Industriel (Roofi)<br />Co k této zběsilé mapě říci? Relativně klidný a vcelku zvládnutelný úvod, ale jakmile se dostanete ke komplexu centrální základny, notně přituhne. A jakmile se vám podaří vyčistit vnitřek, venku nastane totální nehratelné peklo. Mastermindové, kyberdémoni, pain elementálové v neskutečných počtech, sice máte dostatek nábojů, ale opět se to nedalo hrát.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-80877730888786366672020-09-29T19:39:35.737+02:002020-09-29T19:39:35.737+02:00Map28-Líbí se mi architekruta, zajímavé zpracování...Map28-Líbí se mi architekruta, zajímavé zpracování, nejlepší je to skryté bfg za jednou svící, k němu se ale nedostanu. Nemohl jsem se pak dostat k těm BFG tam nahoře, <br /><br />zakže idclip, jinak v pohodě. Nej jsou 2 exity, jeden normální druhý normální v secretu, kdy 1hp=exit<br />Map29-změť buglých monster, který se nemohou hýbat, nejlepší je několik cyberdemonů v sobě. xD Bohužel jsem nemohl najít pár chybějících itemů a monster, nevím, kde <br /><br />jsou. Takže jsem nemohl mít všude 100%. Ale vzhled mapy se mi líbí.<br /><br />Map43-Mapa, kde jsem nezabil všechny monstra(Kdyžtak někdy zkusím zabít všechny-hotovo, později jsem zkusil mapu z pistol startu a 100%, bez cheatu xD a ne jako Leebigh). Snažil jsem se probudit co nejmíň monster a najít modrý a červený klíč a poté<br />sebrat žlutý a jít do exitu. V tom okamžiku střílím a dávám exit.<br />Map44-Zajímavá mapa, monstra pouze Archvile, nejhorší na to bylo to, že jsem exitnul s fakt málo hp.<br />Map45-málo hp, ale jinak odobrá mapa, cirkus a vy jste akrobat, zmáčknu 1. switch a nejednou je cesta hard. Dá se tato mapa exitnou 2 způsoby. Otevřít místnost s <br />exitem nebo zabít Johna Romera. :D<br />Map46-Hard mapa poté, co se otevřou 3 velké místnosti venku. Taky někdy zkusím zabít všechny monstra. Snažil jsem se, aby mi zůstalo co nejvíc hp do další mapy. <br />Nakonec jsem ji později ykusil dohrát na 100% a dát znova mapu 47(s bugem) a mapu 48Moravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-1818544643585642602020-09-28T10:59:22.135+02:002020-09-28T10:59:22.135+02:00MAP28: The Scar (Xaser)
Další mapa v otevřeném sty...MAP28: The Scar (Xaser)<br />Další mapa v otevřeném stylu, propracovaná, jež nezapře svou profesionalitou jméno tvůrce. Nejprve zpacifikujete vlažný odpor na skalistých výstupcích s kyselinkou, aby následně kyselina zmizela. Pak balancujete jednak na skalách a hlavně v chodbách mezi nimi a snažíte se najít cestu. Postupně se vám podaří aktivovat sloupky, díky kterým můžete přes skaliska přebíhat. Přitom vypouštíte řady nepřátel, zejména revenantů a závěrečná mela s četnými zaklínači opravdu stála za to. Naštěstí najdete v mapě celkem čtyři BFG. Jako předehra před finále vynikající mapa.<br /><br />MAP43: Sleeping Giants (Argent Agent)<br />Název úrovně opravdu vystihuje bojovou situaci. A šlo o opravdový, prakticky nezvladatelný masakr. Proplétáte se mezi kyberdémony a spider mastermindy v kombinaci s dalšími nepřáteli a prcháte před nimi do výtahů. Přitom se tiše proplížit nejde, v každém zákoutí na vás něco číhá, takže spící giganti se rychle ocitnou v bdělém stavu. Postupně nacházíte klíče vedoucí k východu, aktivace modrého a červeného klíče přitom vede k dalšímu obohacení osazenstva venku. Jako bonus najdete bludiště mezi záplavou sudů, kdy i střela od nejslabšího vojáčka spáchá explozivní apokalypsu. Neustálé umírání mě přestalo bavit, a tak jsem level ukončil s cheatem. Z hlediska hratelnosti pro mě tragédie, i když nápad je zajímavý.<br /><br />MAP44: =D (Obsidian)<br />Úroveň představuje zapeklitý puzzle level, v němž luštíte a zpřístupňujete cestu k východu. V kombinaci s nástrahami kyselinového prostředí, které vám propálí boty, a se squadrou zaklínačů, kteří na vás syčí hned na počátku. Máte na výběr, můžete je zlikvidovat ihned a budete mít při pátrání klid, ovšem s pistol startem je nemáte čím zabít. Rozptýlí se pak po mapě a musíte mezi nimi kličkovat, což je velice frustrující. Luštění hádanek je přitom originální, musíte kupříkladu tlačítky přesunout sud na správné místo, přijít na to, jak se dostat z blokády vzdušnými proudy, a podobně. Po otevření východu se vám postaví další porce zaklínačů. Mapa originální, ale do koncepce megawadu příliš nezapadá.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-16568855151211618112020-09-27T19:30:53.427+02:002020-09-27T19:30:53.427+02:00Map39-Zajímavá mapa, nejlepší je zabítí Hell Knigh...Map39-Zajímavá mapa, nejlepší je zabítí Hell Knightu přes crusher.<br />Map40-Pěkná mapa. jen mi trvalo nají poslední 2 itemy a hlavně se snažit, abych už nezemřel zase.<br />Map41-Opět rychlá mapa a lehká, obklopená lávou. Ostrov na lávě. :D<br />Map42-Map 10 style, jak napovídá název mapy. Designově jako mapa 10, takže dobrá jako mapa 10 v DOOM2.Moravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-45151914098215646652020-09-27T10:35:13.299+02:002020-09-27T10:35:13.299+02:00MAP27: Nepal Bird Massacre (Danlex)
Nevím odkud vz...MAP27: Nepal Bird Massacre (Danlex)<br />Nevím odkud vznikl název mapy a co má úroveň společného s ptáky. Že by urolog jako hráč? Level je notně temný s hororovým soundtrackem, ale jde jenom o náznak atmosféry. Žádné napětí, lekačky a strach, jen přímočará akce. V principu jde jenom o to, vypořádat se s dotírajícími nepřáteli a posléze zvládnout mohutný příval revenantů, následovaný cyberdémonem v závěsu. Toho mi kostřičky pomohly načnout a jeho udolání bylo již jenom záležitostí chvilkové palby. Po kůlech přeskáčete do centra věžičky, kde se ještě utkáte se skupinou baronů. Vizuálně i hudebně pěkné, ale mapa je hodně krátká.<br /><br />MAP41: Current Issues (Snikle)<br />Další kratičký level, ale po stránce akce notně intenzivní. Jste v zástupu mutantů všude kolem a z pódia k vám zřejmě promlouvá kyberdémon. I s BFG je problém se ze zástupu nepřátel vymotat, natož pak uhýbat raketám. Po stisku spínačů se navíc začne teleportovat další příděl monster. Design úrovně jednoduchý, cílem mapy je zřejmě potrápit hráče lítým bojem.<br /><br />MAP42: Re-Refueling Base (4MaTC)<br />Tento level je už zase propracovanější. Ocitáte se v komplexu místností, povětšinou s kyselinou, které musíte vyčistit od příšer, což komplikují kontejnery, ze kterých se po průchodu aktivními místy vyhrnou protivníci. Akce je hektická, ale zvládnutelná. Na zdraví vás ohrožují kyselinové oblasti, v nichž vám ubývá zdraví. Na konci vás čeká kyberdémon, jenž se naštěstí dá zlikvidovat stiskem spínače. Bohužel po jeho skonu celá mapa končí, i když vám zbývají protivníci k likvidaci. <br /><br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-42039190537964779952020-09-26T11:01:28.678+02:002020-09-26T11:01:28.678+02:00MAP26: Sea of Blood (sajbear666)
Vizuálně velice z...MAP26: Sea of Blood (sajbear666)<br />Vizuálně velice zdařilá úroveň, která vám přináší procházku po dřevěných promenádách na hladině krvavého moře. Obtížnost klesá ve srovnání s předchozími úrovněmi, i když neustále pálící slabší protivníci vám nedají nic zadarmo. Musíte ovšem ladně balancovat po úzkých cestičkách, jinak padnete do krvavé lázně. Na konci sice přituhne, ale nic, co by se nedalo zvládnout. Zvláště pokud si přinesete arzenál z minulých úrovní. Velice příjemná mapa, nebojím se říci oddychová, v níž nastřádáte síly před tím, co přijde.<br /><br />MAP39: The Most Sadistic (SergeiRocks100)<br />Opět kratičká mapa, zcela jednoduše designovaná. Seberete flintu, vykouknete do rozsáhlé venkovní oblasti, v níž se navzájem postřílejí zombie vojáčci. Jedinou další nástrahu představují baroni, ale těm se dá pohodlně utéct. Po eliminaci hochů s brokovnicemi musíte vyzkoumat, jak na skupinu baronů uzavřených v klecích. Pak můžete zlikvidovat zbylé barony, pokud chcete, a hurá k východu. <br /><br />MAP40: Tei Tenga's Core (Gerardo194)<br />Po experimentech opět pořádný level. Zkoumáte počítačové centrum, komplex budov s prostranstvími mezi nimi, kolem rozsáhlá plocha kyseliny. Akce je přímočará a v zásadě kontinuální, nečekejte žádné zákeřné situace. Mapa pěkně odsýpá, cestičky uvnitř budov jsou propletené, nepřátelé nabíhají spíše po jednom, na prostranstvích jsou už větší skrumáže a zaklínači na sloupech. A poté, co se dostanete ke klíčům, tak nastupují i bossové. Level se hrál slušně, akorát jsem nepřišel na to, jak nalézt health sféru<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-76570987472359136162020-09-25T15:22:06.201+02:002020-09-25T15:22:06.201+02:00MAP25: Monolith (NaturalTvventy)
Hektická řežba v ...MAP25: Monolith (NaturalTvventy)<br />Hektická řežba v rozsáhlejších venkovních prostorách. Rozběhnete se rovnou za nosem, před vámi nesmrtelnost, ale podlaha pod vámi klesá a vy padáte přímo do centra nádvoří, v němž se postupně začne objevovat invaze mutantů, které musíte postupně eliminovat. Na několika místech jsou teleporty, jež vás přesunou výše na ochozy, kde se nacházejí klíče, což je provázeno další porcí masa na odstřel. Nejhorší jsou zaklínači, kteří se motají mezi protivníky a navíc se nedá před nimi příliš uhýbat. Naštěstí jsou zde megasféry, jež vám pomohou vyspravit vaše krvácející rány. Akce je zábavná a po stránce obtížnosti vyvážená.<br /><br />MAP37: Cokey-Nuts (Impie)<br />Léto nám sice dává sbohem, ale level od Impieho nás přenese do tropů s palmami. Mapa je v podstatě otevřenou arénou s vesnickými domky, které postupně zkoumáme, aby se na závěr prostranství zaplnilo poměrně velkým počtem protivníků, z nichž prudí hlavně revenanti. Odpor se dal ale naštěstí poměrně snadno zlikvidovat a příjemná dovolená v tropickém ráji skončila rychle stiskem tlačítka Exit.<br /><br />MAP38: Panopticon (Solmyr)<br />Jedná se v podstatě o schovávačku před kyberdémonem, jenž stojí na sloupku v centru mapy. Proniknete celkem třemi navazujícími částmi mapy, v nichž na vás neustále boss pálí rakety. Přitom musíte ještě zpacifikovat odpor nepřátel, což je problematické ve druhém sektoru, kdy se na vás vrhnou revenanti z obou stran. Konec levelu i likvidace kyberdémona už pak jde snadno. <br /><br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-89829538946339016202020-09-24T16:33:21.690+02:002020-09-24T16:33:21.690+02:00MAP24: Otsegolectric (4MaTC)
Hradní a poměrně nepř...MAP24: Otsegolectric (4MaTC)<br />Hradní a poměrně nepříjemná mapa, značně obtížná. Musíte zpacifikovat odpor na plných nádvořích, včetně protivného zaklínače, přičemž vás z centrální věžičky ostřeluje kyberdémon. Pak vyjedete výtahem nahoru na hradby, což je ovšem sázka do loterie, jelikož vás kyberdémon na výtahu častokrát trefí. Pak se propracujete do interiéru hradů, a postupně si aktivujete sloupky, kterými postupujete dál vzdušnou cestou přes dvůr. Odpor je neustále tuhý a měl jsem problémy boje zvládnout. Náročné souboje a tím pádem celá úroveň mě příliš nebavily.<br /><br />MAP35: Mystery Mayham (Hawns Braks)<br />Velice zdařilá úroveň, v níž prozkoumáte docela propletený systém tech based základny, v níž se za mřížemi schovávají nepřátelé, kteří jsou vzápětí vypuštěni do akce. Poté co seberete modrý klíč, tak musíte prozkoumat rozlehlé okolí základny. Postaví se vám i kyberdémon, naštěstí se venku nachází budova nemocnice, v níž si úspěšné vyléčíte šrámy utržené v boji. Po pacifikaci protivníků venku se v základně vyrojí ještě skupina baronů, takže cesta k východu je opět vykoupena krví. Příjemný herní zážitek.<br /><br />MAP36: Field Trip (Joe-Ilya)<br />Poměrně krátká mapa, jež se docela solidně hrála. Kombinuje exteriérové souboje s boji uvnitř skalních dutin a v budově zakomponované do přírodních materiálů. Početně dominují zejména impové, kterých se proti vám staví celé tlupy, objevují se i těžší kalibry, jako zaklínači a standardní těžší mutanti. Akce byla rychlá, plynulá a mapa byla rychle za mnou. za mě spokojenost, i když se nejedná o nic originálního.<br /><br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-57770849574552128422020-09-24T16:31:53.413+02:002020-09-24T16:31:53.413+02:00Ono by ti to nevyšlo, tak já to do konce měsíce bu...Ono by ti to nevyšlo, tak já to do konce měsíce budu dávat po dvou k normálnímu průběhu.<br />Jj, venku nalevo od východu.<br />Je to v popisku:<br />"Tento měsíc zvolený MAYhem 2020 má 48 levelů. Levely 33 až 48 jsou přístupné jako samostatná epizoda v menu. Odehrát je můžete v libovolnou dobu."leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-68897507704179892672020-09-24T12:21:51.602+02:002020-09-24T12:21:51.602+02:00O mapách 33 a dál můžu napsatk kdykoliv?
Počkej v ...O mapách 33 a dál můžu napsatk kdykoliv?<br />Počkej v tý mapě byl raketomet? Mě se zdá že jsem ho tam neviděl a proto jsem se na Cyberdémona vysral.<br />Zatím nap=íšu o těch 2 mapaách, zbytek se uvidí, podle toho, kdy se to má napsat.<br />Map33-proč Cyberdemon???? Jinak není špatná, jen jsem Cyberdemona nezabíjell prý tu je raketomet, mě se zdá, že jsem ho nesebral.<br />Map34-zajímavý design lehká, nejlepší jsou ty monstra tam jakoby ve vesmíru, co se potom dokážou teleportovat do místností. Nejradši bych zůstal tam venku a opaloval se. :D<br /><br />Jinak jsem dohrál Pirate Doom, teď zkouším Castlevania a není špatná. :DMoravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-17710521981502782172020-09-24T12:17:52.158+02:002020-09-24T12:17:52.158+02:00Nevím, možná? Jde mi lehce vlndat a máčkám na ten ...Nevím, možná? Jde mi lehce vlndat a máčkám na ten kruh a stále blbne, ale chvílema je to lepší. Kdyby to jebalo víc, tak uvidím co s tím.Moravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-56311455550129167752020-09-23T22:41:11.331+02:002020-09-23T22:41:11.331+02:00MAP23: Solitude Denied (Horus)
Zajímavá úroveň lok...MAP23: Solitude Denied (Horus)<br />Zajímavá úroveň lokalizovaná spíše v exteriérech. Ocitnete se v kyselinovém jezírku, vyjedete na ochoz a postupně se musíte propracovat třemi rozsáhlejšími oblastmi, abyste si otevřeli teleport k exitu. Všechny jsou docela zajímavě řešené a poskytují dostatečný prostor k bojovému vyřádění, jelikož protivníků obsahují docela dost. Level se hrál příjemně a pobavil jsem se.<br /><br />MAP33: The Desert Base (Author: Walter Confalonieri)<br />Jednoduchá old school mapa v pouštní kamufláži, zprvu zdánlivě prázdná, avšak brzy se protivníci objeví, a to i těžší nepřátelé, oblast před východem hlídá dokonce kyberdémon se zaklínačem. Je jich málo, jen 44, takže se úroveň zdá poměrně snadná. Máte navíc k dispozici pilu hned od počátku a postupně sesbíráte základní arzenál včetně raketometu. Design jednoduchý, obtížnost vyvážená, a díky zbraňovému arzenálu se likvidace kyberdémona i zaklínače, jenž vybafne před výtahem k východu, vcelku dá. Ale vizuál je poměrně strohý. <br /><br />MAP34: Mild Terror at Vacation Station (Impie)<br />Prázdninové letovisko na kosmickém plavidle s adekvátním relaxačním hudebním doprovodem. Takto by se dala popsat 33. mapa. V úvodu vezmete plazmovou pušku, takže boj jde opět o něco lépe. Nepřátelé se dávkují postupně, bez velkých skrumáží, design v rámci možností realistický včetně baru. I když ten se mi více líbil v bonusové mapě v megawadu 25 Years on Earth. Akci trochu zdržují bloky vyčnívající ze stropu. Ale jinak nemám co bych vytknul.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-58614218322269212592020-09-23T20:00:05.623+02:002020-09-23T20:00:05.623+02:00Map20-Dobrá mapa, nejlepší na tom je to, že jsem š...Map20-Dobrá mapa, nejlepší na tom je to, že jsem šel sebrat megasphere a když jdu ukončit mapu, umírám. :(<br />Map21-WTF? Tady jsem musel zabít hodně monster fistem, což jsem dokázal, ale musel jsem šetřit náboje na archvile. tady se mi podařilo něco podobného jako v mapě 18, sebrat žlutý klíč naižby se otevřeli 2 sectory s Archvilema. :DDDD Ale nakonec jsem ho sbral, abych musel archvile zabít. :D<br />Map23-Zajímavá mapa, venkovní prostor, objevující se monstra.Moravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-53492167778599708942020-09-22T10:53:07.599+02:002020-09-22T10:53:07.599+02:00MAP22: A Touch of Evil (Scorpius)
E4M2 z Ultimate ...MAP22: A Touch of Evil (Scorpius)<br />E4M2 z Ultimate Doomu. Přesně tahle ďábelská mapa mě napadla po spuštění Doteku zla. Balancování po vysokých dřevěných platformách nad kyselinou, obtížné souboje, kdy válčíte s nepřáteli ve vaší blízkosti a navíc čelíte palbě z dálky od objevivších se silnějších protivníků. Občas se proběhnete v kyselině. Jaksi jsem se mapou prokousal, až závar v podobě zaklínače a kyberdémona před východem jsem vyřešil úprkem k východu. Na boj s nimi jsem neměl energii a ani munici.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-27887464679889941872020-09-21T09:04:19.115+02:002020-09-21T09:04:19.115+02:00MAP21: Enter the Fist (A2Rob)
Zdánlivě klidná mapa...MAP21: Enter the Fist (A2Rob)<br />Zdánlivě klidná mapa na rozjezd další části, laděná v boxerském duchu. Máte berserk a docela málo nábojů i slabé zbraně. Tudíž vaše pěst bude muset konat divy. Objeví se revenant, baroni a na závěr i zaklínači, takže bude veselo. Architektonicky nic převratného, záplava beden, po kterých posléze budete přebíhat. Ale za ideu dominujících bojů nablízko zaslouží autor plusové body. I když dva zaklínači a pouze brokovnice a kulomet příliš nejde k sobě.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-84612696416948407662020-09-20T16:21:57.934+02:002020-09-20T16:21:57.934+02:00MAP20: Stealth Mode (Steve88)
Poslední mapa druhé ...MAP20: Stealth Mode (Steve88)<br />Poslední mapa druhé epizody opět stojí za to po stránce obtížnosti. Taky ideový námět je zajímavý. Ocitáte se v centrální místnosti, otevření čtyřech dveří vám ukáže přímo božské pohledy na osvalené zadky čtyř kyberdémonů. Měl jsem zprvu dojem, že se budu plížit úrovní, nicméně stealth systém za chviličku padá, neboť monstra se probudí okamžitě, co vás uvidí, a musíte prchat a bojovat. Mapa je typická tech based, symetrická, přičemž se musíte ještě trochu proplétat v průhledných chodbách a ve skladišti, kde moje pozornost zprvu utkvěla na secretu a nikoliv na chodbičce udávající správný směr. Kyberdémoni se dají upižlat, pokud se vám podaří dostat na ochozy po stranách, kdy vás nahoře nemohou zasáhnout svými raketami. Ale to není ještě všechno, po aktivaci tlačítek se proti vám rozběhnou další přívaly nepřátel, obtížně zvládnutelných. Jako náročné zakončení epizody je mapa více než důstojná.<br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-12597915043864853692020-09-19T23:19:23.484+02:002020-09-19T23:19:23.484+02:00To netuším, počítač nezvládá? Zanesená klávesa?To netuším, počítač nezvládá? Zanesená klávesa?leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-19764049850348093982020-09-19T23:18:38.208+02:002020-09-19T23:18:38.208+02:00MAP19: The Three Towers (* Mary *)
Tato mapa je op...MAP19: The Three Towers (* Mary *)<br />Tato mapa je opravdu rozlehlá, realistická, ale místy trochu nudná. Pěkně zpracovaný městský úvod přejde ve zborcené cesty nad jezery kyseliny a mezi nimi se nachází věžní komplexy. Postupně musíte najít spínače, jež vám odblokují věž s teleportem vedoucím k východu. Problém je, že se při probíhání úrovní opakovaně objevují mancubusové a arachnotroni, na které budete potřebovat opravdu spoustu raket, jelikož je lépe je zlikvidovat zdálky, boje nablízko často končily mým pádem do kyseliny. Tyto souboje byly při neustálém opakování docela stereotypní. Na závěr se prostranství ještě zaplní kyselinou, aby dohrání mapy nebylo tak snadné. Problém jsem měl s postupem, jelikož jsem zapomněl, kde se nacházela věž vedoucí k východu, naštěstí se mi symbol oka jako teleport podařilo nalézt, abych se postavil dalšímu přívalu monster v pouliční scenérii před východem. Mapa určitě dala hodně práce, ale herní dojem není úplně perfektní.<br /><br />leebighhttps://www.blogger.com/profile/12005550536540498017noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-71833375281138190812020-09-19T19:49:54.418+02:002020-09-19T19:49:54.418+02:00Občas mi jebe klávesa šipka nahoru, že nejde a jde...Občas mi jebe klávesa šipka nahoru, že nejde a jde a pak normálně jde, čím by to mohlo být?Moravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-72629856471672881262020-09-19T14:00:03.810+02:002020-09-19T14:00:03.810+02:00Hrál si mapu32 v Akeldamě? Mylšlím že to byl tento...Hrál si mapu32 v Akeldamě? Mylšlím že to byl tento wad.<br />Tam bylo taky hodně monster, ale to nebyla tak těžká jako tahle. Tam bylo totiž víc sectorů, tady v mapě 31 jeden velký. :DDDD<br />Nevím, zda máš profil někde, tak snad nevadí že ti to napíšu do komentu. Kdyžtak to smažu a pošlu do sz.<br />Ale až půjdeš hrát mapu43 a mapu46, tak to bude IDKFA, v consoli "SV_FastWeapons 2" a nakonec i "buddha" xDDDD (Já v tý 2. použil bohužel idbeholdv abych mi zůstalo 200HP.<br />Víc o tom psát nebudu, až poslední den v září budou recenze z těchto map.<br />Wad jsem už dohrál, tak si dám pauzičku u Pirate Doom. :DMoravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-88066725763517689692020-09-19T13:55:20.568+02:002020-09-19T13:55:20.568+02:00Map31-Těžká, skoro jak map31 v Ksutře nebo v map 3...Map31-Těžká, skoro jak map31 v Ksutře nebo v map 32 v HR2Final. Původně jsem šel do mapy 32, ale nakonec jsem dozabil zbytek monster, dal jsem to.<br />Ještě že na jednom míst bylo desítky nábojů, medkitů a aspoň tu byly nějaký megasphere. Jak je to místo, kde je invisiblity, tak tam jsem šel až nakonec. Protzože tím se otevřou sectory s Archvilema a budou se spawnovat shotgunéři. Musel jsem dávat save, save, save, záloha, další záloha, další záloha, další záloha, než jsem ji nakonec dal se vším na 100%<br />Map32-Odpočinek, lehčí mapa, mancubusi dělají striptíz.<br />Map18-Zase opět použití u všech liftů stejný tag, dobrá mapa. Podařilo se mi udělat jedna věc. Po sebrání červeného klíče se má zem změnit v lávu, ale ja to nějak <br /><br />udělal, aby se tomu tak nestalo. xDDDDD Objeví se monstra a Cyberdemon a musíte je zabít, ale já nechvátal přeci, když tu nemám tu lávu. xDDDD Moravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.comtag:blogger.com,1999:blog-242608222812966132.post-1356968450977908222020-09-19T13:50:59.615+02:002020-09-19T13:50:59.615+02:00Je to ez(teda těžky, ale musel jsem stále save sav...Je to ez(teda těžky, ale musel jsem stále save save, záloha, další záloha, další záloha, další záloha), a to jsem původně to exitnul s tím, že jsem nezabil všechny monstra a šel hrát mapu 32, nakonec jsem se vrátil k ní a zabil jsem je všechny. :DMoravectomasekcbhttps://www.blogger.com/profile/03983634951437425363noreply@blogger.com