čtvrtek 23. února 2023

Anorakův týden 06/2023

Ačkoliv od posledního souhrnu uplynulo více než týden, dohrál jsem pouze dvě hry. FixFox jsem stručně zmínil již posledně. Hra mě opravdu chytla, splnil jsem všechny achievementy a klidně bych bral kdyby byla delší. Opravování pomocí podivných nástrojů a dílů je povedené a příběh dokáže zaujmout. Skvělá je i atmosféra hry. Rozhodně doporučuji zkusit. Komentář zde

Star Trek Harbinger

Druhým titulem je Hra měsíce Star Trek Deep Space Nine Harbinger. Jde o adventuru v klasické duchu Star Treku, tedy kombinaci s akčními částmi. Ty jsou tentokrát velmi jednoduše udělané formou pouhého ovládání zbraní. Jde tak opravdu spíše o zpestření. Adventurní část je také jednodušší, ale fanoušky potěší velmi rozsáhlé rozhovory namluvené herci ze seriálu. Bohužel chybí titulky. Grafika zestárla více než ta kreslená, ale nejde o nic hrozného. Celkově je hra povedená a je překvapivé jak je oproti ostatním zapadlá. Komentář zde

Rozehraný mám ještě PSP spin-off série God of War s podtitulem Chains of Olympus. Po nejnovějším čtvrtém díle jde o návrat ke klasice, ale překvapivě to vůbec nevadí. I na přenosném zařízení se autorům podařilo zachovat svižnou hratelnost, pouze lokace jsou menší a méně monumentální. Zatím tedy dobré.

Poslední co bych rád zmínil je Sword Art Online. Tento svět je dnes již velice rozsáhlý a obsahuje hry, knihy, mangu, seriály i filmy. Do nedávna jsem o tomto fenoménu věděl málo, ale vždy jsem plánoval se na něj podívat. A nyní kombinace vydání dvou knih v češtině spolu s uvedením dvou filmů v kinech odstartovala naplno můj zájem. Nejdříve jsem přečetl knihu Aincrad 1, 340 stránek a z toho většinu za jeden večer. Napsaná je velice čtivě a téma je pro hráče také dost zajímavé. Poté jsem spolu s manželkou navštívil film Progressive – Aria of a Starless Night a opět jde o povedené dílo. Překvapivě byla celkem nadšená i manželka, takže asi dáme šanci i seriálu. Druhý díl Progressive – Scherzo of Deep Night  jde do kin právě dnes. Pustil jsem se samozřejmě i do hry, konkrétně Sword Art Online Re: Hollow Fragment. Jde o JRPG napodobující MMORPG. Zajímavý nápad a zatím se to hraje dobře. Obsahu je ve hře asi víc než dost, za pět hodin jsem se sotva rozkoukal. Celkově mě SAO příjemně potěšilo a určitě se mu budu věnovat dále.

Žádné komentáře:

Okomentovat