středa 4. prosince 2019

Origin Access Basic pro hráče starých her


Dnes mi jako odměna za zabezpečení účtu na službě Origin přišlo měsíční členství v programu Access Basic. Prošel jsem tedy nabídku her a začal plánovat jak ji nejlépe využít. Mimo nových titulů je součástí slušný počet kvalitních starých titulů. Osobně jich většinu vlastním ať už na Originu, GOGu, Steamu nebo fyzicky, ale snad někomu níže uvedené tipy přijdou vhod.




Nejzajímavější jsou hry ze sérií Ultima, Wing Commander a Command & Conquer. Ultima je pro mě osobně "ultimátní" RPG s jedinečnou atmosférou. Dle vaší tolerance ke grafice doporučuji především díly 1,4,7 a 8. K dispozici je všech 9 hlavních dílů včetně případných datadisků.

Ultima VII  Zdroj: mobygames.com
Ze série vesmírných simulátorů Wing Commander jsou přítomny pouze čtyři díly a spin-off Privateer opět včetně datadisků. I když jsem fanoušek celé série doporučil bych asi pouze díly 3 a 4, které mimo skvělé hratelnosti obsahují povedené filmové sekvence.

Wing Commander III  Zdroj: mobygames.com

Sérii real-time strategií Command & Conquer asi není třeba moc představovat. Osm strategií, jedna FPS a řada datadisků poskytnou zábavu opravdu na dlouho a až na poslední díl jde o povedené hry. Nejstarší kousky asi mohou někoho odradit, ale od Tiberian Sunu výše již není co řešit. Původní Command & Conquer a první Red Alert se brzy dočká remaku a nebude tak problém sérii zkompletovat.

Command & Conquer: Tiberian Sun  Zdroj: mobygames.com

Dále jsou k dispozici první dva díly božské strategie Populous, Dungeon Keeper, Sim City 2000 nebo Medal of Honor: Allied Assault. Z méně známých titulů musím zmínit hry Crusader: No Remorse a No Regret. Tyto izometrické akční hry mají opravdu zábavnou hratelnost a jsou celkem neprávem zapomenuty a to navzdory vysokým dobovým hodnocením.

Crusader: No Remorse  Zdroj: mobygames.com

Já tedy tento měsíc využiji na nové hry, které nevlastním. Pravděpodobně zkusím nějaké novější Battlefieldy, Battlefront II a určitě Unravel Two. Doufám, že jsem někoho nalákal tyto skvělé hry alespoň zkusit a uvítám komentáře s vašimi dojmy. Případně ocením návrhy pro sebe, co mám vyzkoušet.    


Žádné komentáře:

Okomentovat