pátek 1. dubna 2022

DWmegawad Club CZ - Micro-Slaughter Community Project & Haste - duben 2022

V dubnu nás čekají dva megawady, oba po osmnácti mapách, takže některé dny se dají hrát dvě. Rozložení i pořadí nechám čistě na vás, oficiální doporučení je následující:

1st - MAP01 & MAP02 of MSCP
2nd - MAP03 & MAP04 of MSCP
13th - MAP15 & MAP31 of MSCP
14th - MAP16 & MAP17 (epilogue map) of MSCP
29th - MAP15 & MAP31 of Haste
30th - MAP16 & MAP17 (epilogue map) of Haste

Haste se dočkal ocenění Cacowards 2021, MSCP alespoň čestné zmínky takže se snad máme na co těšit.

Pravidla jsou jednoduchá. Cílem je dokončit wad do konce měsíce. Obtížnost a jiná nastavení jsou čistě na vás. Diskutovat se smí vždy maximálně o levelu odpovídající aktuálnímu datu (například 6.8. maximálně o levelu 6). Není samozřejmě nutné psát každý den, ale čím větší aktivita, tím lépe. Bude to sloužit i jako motivace pro ostatní. Připojit se může jakýkoli zájemce a to kdykoli, není nutné začít prvního. Začněte klidně i když si nejste jisti zda to stihnete dohrát, jakákoli účast je fajn. Hlavní cíl je společně si zahrát a probrat kvality aktuálně zvoleného wadu. Hlasování probíhá na originálních stránkách a já se budu řídit tam zvolenou hrou. Vítány jsou i screenshoty nebo videa z hraní. Pokud budete chtít na konci měsíce zveřejnit delší text, tak mi ho pošlete a já ho přidám do článku.

Odkaz ke stažení MSCP: zde
Odkaz ke stažení Haste: zde
 
Návod na spuštění:
    Stáhněte si GZDoom nebo jiný port a rozbalte ho do vámi vytvořené složky. Do té překopírujte také originální doom.wad a stažený megawad tohoto měsíce. Pote již jen přetáhněte megawad na spouštěcí soubor portu. Podrobnější návody na spouštění wadů v článku na blogu Leebigh´s Doom Blog.

 

10 komentářů:

  1. Nevím jestli tento měsíc stihnu oba projekty, ještě nestíhám dokomentovat minulý měsíc :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Mě zase nezaujal herní styl, takže taky dám maximálně jeden nebo jenom vyzkouším. Ale třeba to někoho zaujme.

      Vymazat
    2. Přesně, ty slaughter festy moc nemusím

      Vymazat
  2. No nevím, já se obávám že do obou těchto projektů nemám odvahu.
    Leda na druhou nebo nižší obtížnost. Zkusil jsem ten Micro-Slaughter WAD na třetí obtížnost, první ještě šla ale druhá vypadá takto:
    https://www.imgup.cz/image/kVek
    Haste jsem na třetí obtížnost také moc nedával, málo munice, k tomu zaklínač v první mapě, to bude také masakr

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Podle videa musíš udělat, aby cyberemoni střelili do Hell knightu a pozabíjeli je, ja už jsem dal 4 mapy(4. je zatím nejvíc EZ) jako taky je nehraju tyhle Slaughfesteri v singlu, jen v multiplayeru, ale zatím to šlo, kdyby ale nějaká mapa mi přišla fakt moc těžká tak přestanu hrát nebo použiju god cheat. :)

      Vymazat
    2. Jasně, akorát to chtělo mnoho pokusů, než se mi to podařilo a pokud bych v každém levelu takhle zápolil, bylo by to pro mě nezábavné.

      Vymazat
    3. TOhle bylo jen v map02, zbytek jakštakš šel i když v mapě07 mi přišlo blbý jak na konci sjedel dolu podlaha na některých místo z toho je nukage a ubírá to hp a mám do toho střílet po monsterch. :/ Asi je nedozabiju a zkusím mapu08 dopoledne.

      Vymazat
    4. Kurva chci se podívat jak na nějakou mapu a všichni začínají stějně, s pistol startem -_-

      Vymazat
    5. Mapa09 a asi quituju, to už je na mě příliš, tolik revenantů na začátku..... Už v Mapě 08 jsem použil iddqd ke konci.

      Vymazat
  3. Tak jsem zkoušel hrát i na druhou obtížnost, ale herní zážitek je prakticky stejný, takže se omlouvám, ale tento měsíc komentovat bohužel nebudu. Snad příští měsíc vyberou lépe.

    OdpovědětVymazat