sobota 23. července 2022

Anorakův týden 21/2022

Nemám rád, když musím u nějaké hry udělat delší pauzu, tedy vynucenou jako moc práce nebo dovolená. Těžko se pak vrací, obvykle ztratím patřičné tempo. Tím chci obšírně říct, že Ghostwire: Tokyo zatím odpočívá. Druhou rozehranou hru od posledně, tedy Mise Quadam, jsem oproti tomu úspěšně dokončil. Ve výsledku platí téměř vše, co jsem si o hře myslel po prvních hodinách. Grafika je nejen nehezká, ale především nepřehledná a hledání téměř neviditelných předmětů je peklo. Jde vlastně o jediný důvod, proč jsem musel párkrát sáhnout po návodu. Zvuková stránka je také mizerná. Samotná hratelnost tak špatná není, nelogické řešení je na tu dobu celkem běžné a není zas tak problematické. Nepříliš povedený inventář bohužel nepomáhá. Co mě naopak potěšilo, je zajímavě pojatý manuál, na rozdíl od Dračí Historie stojí za přečtení. Komentář zde

Mise Quadam

Po dohrání Quadamu jsem se vrátil k střílečce Hrot. Spytihněv totiž dokončil druhou epizodu, takže na mě čeká porce nového obsahu. Zatím jsem prošel první tři levely, známé již z předchozích ochutnávek a nová část mě právě čeká. Rozehrál jsem ještě RPG Breath of Death VII. Jde o hru ve stylu prvních Final Fantasy nebo Dragon Questů, která se ale nebere moc vážně. Spíše se jedná o poctu / parodii těchto titulů. Zatím jsem sotva začal, ale vypadá to povedeně a zábavně.

Na závěr bych se rád zmínil o seriálu Resident Evil Lék. Rozhodně to není žádné veledílo a řada věcí nepatří mezi nejpovedenější, ale jde o normální zombie seriál. Je v pohodě koukatelný, některé díly jsou lepší, jiné slabší, ale fanoušky žánru uspokojí. Propojení s hrami je volnější, přesto se pár pěkných narážek najde. Seriálu je často vyčítán velký odklon od předlohy, ale loňský film (ještě jsem neviděl) byl zase kritizován za přílišné kopírování. Jde tak podle mě o klasikou kritiku pro kritiku. Proto doporučuji seriál bez předsudků zkouknout, užít si to a nepitvat se moc v rozdílech oproti předloze. Upřímně už i dnešní dost úspěšné díly se od počátku série liší skoro jako nové hry.

Žádné komentáře:

Okomentovat