Nemám rád, když musím u nějaké hry udělat delší pauzu, tedy vynucenou jako moc práce nebo dovolená. Těžko se pak vrací, obvykle ztratím patřičné tempo. Tím chci obšírně říct, že Ghostwire: Tokyo zatím odpočívá. Druhou rozehranou hru od posledně, tedy Mise Quadam, jsem oproti tomu úspěšně dokončil. Ve výsledku platí téměř vše, co jsem si o hře myslel po prvních hodinách. Grafika je nejen nehezká, ale především nepřehledná a hledání téměř neviditelných předmětů je peklo. Jde vlastně o jediný důvod, proč jsem musel párkrát sáhnout po návodu. Zvuková stránka je také mizerná. Samotná hratelnost tak špatná není, nelogické řešení je na tu dobu celkem běžné a není zas tak problematické. Nepříliš povedený inventář bohužel nepomáhá. Co mě naopak potěšilo, je zajímavě pojatý manuál, na rozdíl od Dračí Historie stojí za přečtení. Komentář zde.
Mise Quadam |
Po dohrání Quadamu jsem se vrátil k střílečce Hrot. Spytihněv totiž dokončil druhou epizodu, takže na mě čeká porce nového obsahu. Zatím jsem prošel první tři levely, známé již z předchozích ochutnávek a nová část mě právě čeká. Rozehrál jsem ještě RPG Breath of Death VII. Jde o hru ve stylu prvních Final Fantasy nebo Dragon Questů, která se ale nebere moc vážně. Spíše se jedná o poctu / parodii těchto titulů. Zatím jsem sotva začal, ale vypadá to povedeně a zábavně.
Žádné komentáře:
Okomentovat