sobota 16. července 2022

Anorakův týden 20/2022

Tak první dovolená za námi, počasí celkem vyšlo a posledních pár dní byl i nějaký čas na hraní. Překvapivě rychle jsem zvládl zkompletovat perfektní průchody v A Knight Never Yields a celá hra tak padla za necelé dvě hodiny. To sice není mnoho, ale zajímavý nápad a vyladěný obsah, navíc s rozumnou cenovkou, za zahrání to rozhodně stojí. Trochu jsem očekával odemčení nějakého tajného levelu, ale bohužel. Doporučuji počkat na další slevu a hru rozhodně vyzkoušet. Komentář zde

Dračí Historie

Sledge tentokrát zvolil dvě hry měsíce, řekněme hlavní a vedlejší. Začal jsem logicky tou primární, což je známá česká adventura Dračí Historie. Ze hry jsem si pamatoval pouze prvních několik lokací, takže jsem ji zřejmě nikdy nedohrál. Na konec jsem byl příjemně překvapen, jde o nadprůměrný titul s plynulou hratelností a dotaženým ovládáním. Technické zpracování nenadchne ani neurazí. Hra je známa i díky kompletnímu namluvení, které má své chyby, ale i několik příjemných hlasů. Vzhledem k okolnostem vzniku, jde v podstatě o prázdninový studentský projekt, klobouk dolů. Obzvláště na svou dobu. Obtížnost je až na několik míst rozumná, pomáhá i povedený kurzor. Podrobněji v komentáři.

Druhou hrou je, spíše nechvalně, známá, opět česká adventura Mise Quadam. Kvůli tehdejším ohlasům jsem se ji nikdy nepokusil opravdu hrát, takže jde opět o premiéru. Zatím se během asi dvou až tří hodin motám na šesti obrazovkách. Obtížnost i ovládání je totiž přesným opakem Dračí Historie. Předměty se nezvýrazňují, jsou špatně vidět a ničemu nepomáhá ani opravdu nepovedená grafika. O logice zatím moc mluvit nemohu, tolik se toho ještě nestalo. Inventář je dost nepřehledný, mám i hodně předmětů u kterých netuším, k čemu mohou být. Nějaký postup zatím stále zaznamenávám, ale pokud nastane větší zásek, tak se nebudu bránit nakouknutí do návodu. Nemám pocit, že by hra stála za dlouhé hodiny prozkoumávání.

Žádné komentáře:

Okomentovat