pátek 2. prosince 2022

Anorakův týden 31/2022

Posledně jsem skončil povídáním o relaxační hře The First Tree, ke které ještě dlužím komentář. Po jeho sepsání jsem se vrhl na dohrání God of War III, což se podařilo. Byl jsem už kus za polovinou a v závěrečné části nebylo moc kde zabloudit. Hádanky jsou zajímavé, ale více jako zpestření než vážná překážka. Souboje s bossy sice nejsou zrovna jednoduché, ale díky rozumněji vyřešenému QTE nehrozí moc opakování. Celkově je trojka vybroušenou tečkou za konceptem řeckých God of War. Komentář zde.

Forsaken Remastered

Tak a konečně jsem se dostal k důvodu, proč se série God of War dostala na můj monitor - God of War 2018. Zatím mám za sebou asi pět hodin, což je vzhledem k rozsahu hry pouze úvod. Od počátku je vidět vážnější tón, i hratelnost trochu zpomalila. Přesto je v soubojích cítit DNA série. Dojmy jsou zatím pozitivní, jen se trochu obávám, aby to nezničil rozsah. Příběh je už v této fázi výrazně zajímavější, jen škoda některých dialogů, které jsou jen výplňové a působí to trochu rušivě.

Také jsem trochu pohnul s hraním Forsaken. Odehrál jsem dalších asi 5 levelů a už se odemkl jeden bonusový z Nintenda 64, což je super. Zde v hratelnosti asi žádná velká překvapení nebudou, jde v podstatě o barevnějšího a možná méně přehledného Descenta.

Na poslední měsíc v roce padla volba hry na High-voltage na adventuru Chronomaster. S tou nemám absolutně žádnou zkušenost, takže uvidíme. Téma i autor vypadají zajímavě. 

Žádné komentáře:

Okomentovat