čtvrtek 22. prosince 2022

Anorakův týden 33/2022

Tento týden jsem překvapivě postupoval dle předpokladů. Nejen že jsou dárky zabalené a cukrový napečené, ale dokonce jsem dohrál Chronomaster. Dohrání toho na celkovém dojmu moc nezměnilo. Obtížnost se po projití nepříjemného bludiště trochu zklidnila a prostředí bylo normálnější a zajímavější. Ocenit musím především udržení atmosféry a to i navzdory, pro mě nepopulárního, stylu grafiky. Celkově jde o nadprůměrnou adventuru, která sice nemůže soupeřit s klasikami, ale zaujme několika neotřelými nápady, atmosférou a dobře napsaným příběhem. Komentář zde.

Chronomaster

Konečně aktivně pokračuji v God of War. Po asi dvaceti hodinách se příběh zřejmě pomalu blíží ke konci, ale vedlejší aktivity odhaduji hotové tak na polovinu. Většinu bych rozhodně rád splnil. Svět je povedený, krásně vykreslený a duo otec a syn se krásně rozvijí. V každém případě chci dokončit vše co souvisí s příběhem a světem. Jsem čím dál raději za dohrání předchozích dílů, protože to silně přidává na prožitcích. Sledovat Krata v naprosto odlišné roli otce je úplně něco jiného, když vím co má za sebou. 

Už nějakou dobu mám v hledáčku hru Dungeon Encouters, ale až komentář od Charllize dodal poslední impulz. Už po prvních pár patrech musím říct, že nelituji koupě. Hra je doslova oživlá čtverečková mapa po které pohybujete se svou partou hrdinů a boje probíhají osvědčeným ATB stylem. Celá hra je silně minimalistická a atmosférou krásně evokuje devadesátky. Myslím, že si hraní užije každý kdo strávil desítky a stovky hodin kreslením map dungeonů a v nich hledáním skrytých oblastí.   



Žádné komentáře:

Okomentovat