pátek 14. dubna 2023

Anorakův týden 10/2023

Po nemocenské a velikonoční pauze konečně píši další souhrn. Uplynulé období se mimo méně času na hraní nese především ve znamení roztěkanosti. Mám chuť hrát tolik věcí, že u ničeho pořádně nevydržím. Jediné co se podařilo dohrát je Someday You'll Return. Navzdory nepříjemným děsivým momentům a otravným stealth pasážím stojí průchod za to. Především musím pochválit atmosféru a příběh. Za zmínku také stojí povedené technické zpracování, o to úctyhodnější vzhledem k velikosti týmu - dva lidé. Komentář zde

Soul of Darkness

V Retro klubu se v dubnu hraje výběr z kolekce her od Gameloftu. Výběr čítá deset her, ale některé jsem předem vyřadil. Nejvíce mě láká trojce Soul of Darkness, Hero of Sparta a Zombie Infection. Do první jmenované jsem se už pustil, jde o plošinovku inspirovanou Castlevanií a zatím vypadá povedeně. Pokud všechny tři zvládnu tak vypadají zajímavě i logické hry Diamond Rush a Abracadaball. 

Sledge vybral ze Score 31 adventuru Bud Tucker, ale ještě jsem se k ní nedostal, snad to o víkendu napravím. Rozehrál jsem také The Last of Us Part I v PC verzi. Zatím mám odehráno 5 hodin, není to špatné, ale očekávání jsem měl vyšší. Naopak často zmiňované technické problémy jsem vůbec nezaznamenal, hra jede plynule v 60 snímcích od prvního dne. Průměrná akce s pěkným prostředím a slušným příběhem - tak bych popsal své prozatímní dojmy, ale třeba se to ještě rozjede.  

Poslední nově rozehraná hra je velký problém. Jde totiž o skvělé MMORPG Final Fantasy XIV. Moje postava má zatím pouhých 20 levelů, ale už teď mě hra dost chytla. Povedený a na MMO hodně propracovaný příběh, skvělý systém povolání a překvapivě propracované ovládání postavy. Každá postava totiž může levelovat jakékoli povolání a pak si dle libosti přepínat. Není tak třeba zakládat alty a možnost přepnout si DPS na healera před dungeonem podle toho jaká se sejde skupina je k nezaplacení. Zatím hraji za Thaumaturga a jeho bojový systém je proti WoWku úžasně propracovaný a komplikovaný. Snad budou stát výsledky za to. Hlavně doufám, že neuvíznu na pár měsíců jen u FF, doufal jsem že se MMORPG už vyhnu, ale nějak jsem neodolal.

Žádné komentáře:

Okomentovat