čtvrtek 20. července 2023

Anorakův týden 17/2023

Práce, dovolená a do toho trochu lenosti z horka, to je špatná kombinace a psaní na blog tím utrpělo nejvíce. Odehráno mám ale dost, takže alespoň stručný souhrn. Snad se dostanu trochu do nálady a dopíšu / napíšu do konce léta alespoň něco. V rámci Retro klubu jsem prošel beat 'em upy od Capcomu ze světa Dungeons & Dragons. Nejdříve jsem hrál arkádové verze a poté modernizovanou kompilaci na Steamu. Hry jsou to až překvapivě povedené a z očekávaného projití za jednu postavu se stalo mnohonásobné hraní a zkoušení různých cest a možností. Druhý díl dokonce nabízí specifické cesty pro některé postavy. Soubojový systém je také hezky odlišný a užil jsem si i plnění výzev přidaných v nové verzi. Hry mohu rozhodně doporučit. Komentáře jsem naštěstí nezanedbal - Tower of Doom, Shadow Over Mystara a kompilace Chronicles of Mystara

Chronicles of Mystara

Tento měsíc se hraje Jet Set Radio, hra z neúspěšné konzole Sega Dreamcast, jejíž náplní je bruslení a graffiti. Hra mě od počátku moc nelákala, ale nakonec to není tak špatné. Hudba je fajn a samotné kreslení také. Reakce postavy mohli být příjemnější, ale díky příběhu a různým misím se zatím celkem bavím.

Červnovou hrou na High-Voltage bylo Z, které jsem konečně po dovolené s čtrnáctidenním zpožděním dohrál. Druhá polovina hry už byla stereotypnější a nadšení z počátečních fází opadlo. Stále jde o dobrou hru, ale některé designové prvky prostě nepřejí dlouhému hraní. Odebrat 5-6 misí, tak je hodnocení asi vyšší. Komentář zde. V červenci se hraje adventura Harvester, snad se do ní co nejdříve pustím, ale prý není moc dlouhá, což teď oceňuji. 

Zbytek volného času jsme strávili u Diabla IV. Příběh máme dohraný a odhaduji dokončení tak poloviny vedlejších aktivit. Zatím rozhodně mnohem lepší než třetí díl, ale uvidíme jaká bude trvanlivost, první sezóna začíná dnes. 

Žádné komentáře:

Okomentovat