čtvrtek 27. července 2023

Anorakův týden 18/2023

V uplynulém týdnu jsem dohrál kampaň v Jet Set Radio. Jak jsem psal posledně, z počátku mě hra překvapila spíše příjemně, především díky nízkým očekáváním. Bohužel je druhá a třetí kapitola výrazně slabší, naštěstí také kratší, takže zábava šla rychle dolů. Přesto je výsledný dojem lepší než jsem čekal a především atmosféra a hudba stojí za pozornost. Do pokračování nebo podobných her se ale pouštět v tuto chvíli nehodlám. Komentář zde

Harvester

Po dohrání Jet Set Radia následoval Harvester. Tato adventura je opravdu tak brutální jakou má pověst. Ale po prvních scénách je frekvence nechutností tak vysoká až to přestane působit znepokojivě. Přitom při správném dávkování mohlo jít o titul, na který se jen tak nezapomene. To platí i teď, ale z trochu jiného důvodu než by bylo ideální. Ke konci jsem nad scénami jen vrtěl hlavou a vlastně je skoro nevnímal. Naštěstí samotná hratelnost a adventurní prvky jsou povedené. Jak rozhovory tak hádanky mají smysl a hraní plyne velmi příjemně. Nelogičností je málo a dají se zvládnout, u dvou až moc dobře ukrytých předmětů pomohl návod. Akční část hry je bohužel ke konci stále výraznější a posledních asi deset obrazovek už bych pojem adventura nepoužil. Díky volnému ukládání do více pozic a dostatku zbraní to alespoň není frustrující, spíše nudné. Ani samotné vyvrcholení, jinak slušného příběhu, se moc nepovedlo. Nejblíže má Harvester k Phantasmagorii, která si ale s podobným tématem poradila lépe. Přesto jde stále o dobrou hru, která za zahrání určitě stojí. Komentář zde. 

Harvester jsem dohrál teprve dnes dopoledne, takže další hru ještě vybírám. Možností je až moc, ale jestli se večer dostanu k počítači tak na něco dojde. Aktuálně to nejvíce vypadá na Alone in the Dark nebo Gobliins 2.

Žádné komentáře:

Okomentovat