čtvrtek 5. listopadu 2020

Anorakův týden 45/2020

Události uplynulého týdne bych nazval mírným pokrokem v mezích zákona. Dokončil jsem druhou epizodu Crystal Caves HD a pokračuji pomalu třetí. Vrátil jsem se i k Fanatsy General II a dohrál misi která vypadala jako závěrečná. Dobití hlavního města a likvidace císaře není překvapivě konec hlavní kampaně. Proti Battle Isle 2 je obtížnost nižší a takhle při souběžném hraní je to znát.

Pokračuji samozřejmě i v BI2 datadisku. Jde to ztuha, ale postupuji. Na hře spolu s datadiskem už mám více než 100 hodin a to ještě pár misí zbývá. Na druhou polovinu misí to chce opravdu hodně času a většinu hraji vícekrát. Alespoň ukládacích pozic je celkem dost, což pomáhá. Pokud bude o víkendu dost času, tak to snad dokončím.

Nějaký čas jsem také věnoval nové hře měsíce z High-Voltage, shoot'em upu Raptor: Call of the Shadows. Raptora jsem se ještě na DOSu něco nahrál a první sektor jsem zkoušel jen tak z nostalgie asi před třemi roky. Tentokrát hraji poprvé verzi 2015 na Steamu, ale mimo achievementů a podpory ukládání do cloudu je to stejná hra. Vzhledem k malé konkurenci mohu s klidem prohlásit že jde o jednoho z nejlepších zástupců žánru pro DOS. Na nejnižší obtížnost mám projeté již všechny tři sektory a postupně se propracovávám na vyšší. Peněz je již dostatek a s plnými štíty to celkem jde. 

Ze zajímavých novinek bych rád upozornil na přepracování slavné ukázky z projektu Silent Hills - P.T. Tu si je nyní možné zahrát na PC v enginu GZDoom. Více zde. Pro fanoušky Halloweenu a Commodora 64 mohou být zajímavé tři nové hry.

Žádné komentáře:

Okomentovat