čtvrtek 19. listopadu 2020

Anorakův týden 47/2020

 Tentokrát mám dohráno méně her. Především jsem dokončil Crystal Caves HD. Nakonec jsem s hrou dost spokojen. Technicky sice nebyl podobný remaster nutný, ale nová epizoda je skvělá a z tajné úrovně jsem naprosto nadšen. Navíc snadný editor, a díky němu dostupné velké množství nových úrovní, je fajn. Zde komentář.

U Sama a Maxem mám dohranou již druhou epizodu a hraní mě zatím baví. Humor druhé části mi sedl lépe, ale bohužel výrazně poklesla obtížnost. Uvidíme jak dále, ale první sezónu určitě dojedu. Minimálně jsem zvědav na celkový příběh, který se pozvolna vynořuje.

Pokročil jsem ještě s Fantasy Generalem 2. Hlavní kampaň mám dohranou a věnuji se předprodejové mini-kampani a režimu Onslaught. I po dohrání jsem nadšen a doufám v pokračování dalších Generálů. Na závěr se zmíním o proběhlých narozeninách Worms, které jsme si s manželkou připomněli asi hodinkou hraní jedničky a pak chvíli Armagedonu.

2 komentáře:

  1. Odpovědi
    1. Byl jsem ten týden úplně bez hraní, takže nebylo co napsat. Ale o víkendu se to už zlepšilo - ve čtvrtek článek bude.

      Vymazat