čtvrtek 10. prosince 2020

Anorakův týden 50/2020

Tento týden byl dost hektický a tak na hry nezbylo tolik času, kolik bych si přál. Dohrál jsem pouze The Pedestrian, především díky herní době něco málo přes čtyři hodiny. Hra mě potěšila, jde o opravdu povedenou logickou plošinovku. Vše je promyšlené a vyladěné do detailů. Originální zasazení, podpořené skvěle dávkovanými prvky a vyváženou obtížností, tvoří hru kterou mohu rád doporučit. Podrobnosti opět v komentáři.  

Jediná další hra, ve které jsem pokročil je Halo a to pouze o jeden level. Ale pár zajímavých věcí se přece jen stalo. Google spustil provoz Stadia i u nás. Streamování her moc nevěřím, pokud to má být náhrada plnohodnotného hraní, tak nejdříve za 10 let. Google nabízí měsíc zdarma s několika hrami, tak jsem to vyzkoušel. Pro upřesnění parametry připojení: ping 12ms, download/upload 900Mbps, což je vysoko nad požadavky. Přesto ve všech třech zkoušených hrách padalo rozlišení a neustále se dokreslovali některé textury. Lag ovládání se lišil hru od hry, Sniper Elite 4 byl celkem v pohodě, ale auta v Monster Jam reagují s velkou prodlevou. Použitelně to tak vidím maximálně jako nouzové řešení nebo při nemožnosti pořídit si nějaké herní zařízení, ale vzhledem k cenně her to není žádná sláva. Zbytek měsíce možná využiji k dohrání Gylt, zajímavé akční adventury s pěknou stylizací, které není na jiné platformě zatím dostupná.

Dnes v noci proběhne The Game Awards 2020. Jsem zvědav především na nová oznámení, ale fajn je i již dostupná porce nových demoverzí. Zatím jsem neměl čas je nějak více projít, ale minimálně Hexenem inspirovaný Graven určitě vyzkouším. Internetem teď rezonuje především vydání Cyberpunku 2077, který mě ale vůbec neláká a ani první videa po vydání na tom nic nezměnila. Hold nikdo nehraje všechno.

 

 

 

Žádné komentáře:

Okomentovat