čtvrtek 17. prosince 2020

Anorakův týden 51/2020

Prosincový nedostatek času pokračuje. Rozhodnutí nerozehrát nově vydaný a na čas i pozornost náročný Nox Archaist bylo zjevně správné, i když mě to mrzí. Jediné co jsem za poslední týden zvládl bylo pár levelů v adventním kalendáři Crystal Caves HD a demoverze již minule zmiňované hry Graven. Hra nejvíce připomíná Hexena, ale questy zřejmě budou komplexnější. Také je možné sbírat mince a doplňovat si tak výbavu. Grafika je pěkným mixem devadesátek a moderních technologií. Na hru se kouká velice příjemně a i hratelnost vypadá dobře. Trochu mi vadilo pouze velké množství zničitelných objektů jako sudy a bedny. Není sice nutné je ničit, ale obsahují mince, manu nebo zdraví, takže mi to nedalo. Trochu to ovšem ruší jinak plynulou hratelnost. Herní doba dema je asi dvě hodiny. Plné hře dám rozhodně šanci.

Doufám, že bude již více času a já se konečně vrhnu do Inherit the Earth a dolétám SW: Squadrons, kde mi zbývá poslední mise. Mezi svátky mám volno tak do toho snad již nic nevleze. Mám nachystané, ale nedopsané asi tři články na blog, které také nestíhám dodělat. Jediné co jde dle představ, je čtení. Čtu jeden Star Trek za druhým a tak mám čím dál víc chuť i na nějakou hru z tohoto univerza. Jsem také dost nadšený, jak se tento svět rozvijí v knižní post-Nemesis době. Je to mnohem příjemnější než aktuálnější filmy a seriály.

Z novinek mě zaujalo oznámení Carrier Command 2, ale mám už dost obavy o to velké množství oznámených her od znovuzrozeného MicroProse. Snad se jim alespoň něco podaří. Modernizace hry Raptor: Call of the Shadows sice není moc nutná, ale třeba se díky tomu dočkáme pokračování. Několik oznámení z Game Awards 2020 také stojí za pozornost. Osobně jsem zvědav na Perfect Dark - pokračování legendy z Nintenda 64 a atmosférické a pěkně stylizované duo Open Roads a Season. Příští souhrn vychází na štědrý den a tak si buď dám pauzu nebo napíšu již ve středu. Každopádně přeji všem krásné Vánoce a bohatého (video)herního ježíška.

2 komentáře:

  1. K tom MPS...Podle mě oni vevyvíjí všechny ty oznámené hry. Pouze jsou tam jako vydavatelé. Třeba Second Front byla ve vývoji před tím než MPS ohlásil resurekci. Takže prostě se poohlédli po trhu, zjistli, co vypadá dobře a hodí se jim do portfolia a to vzali. Mně to nevadí, třeba na Second Front se těším opravdu fest.

    Nox Archaist je zatím velmí dobrá koupě. Baví mě to, je tam překvapivě i dost kecání (přes klíčová slova) a navíc to nemá některé neduhy starých Ultim. Fakt přijemné osvěžení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Jasně, ale říkám si kde vzaly peníze na podporu tolika projektů a jestli to náhodou není jejich nekvalitou... Také mi to nevadí, jen jsem obezřetný. Ano Second Front vypadá dobře, také se na něj těším. I na ten Carrier Command.

      Díky tvým dojmům se na Nox Archaist těším čím dál víc :-)

      Vymazat