pátek 25. prosince 2020

Anorakův týden 52/2020

Píšu nakonec až po Štědrém večeru, tak alespoň přeji klidné prožití zbytku svátků. Po předchozím blázinci bude doma konečně klidněji a tak se už dostanu více k hraní. Už se mi alespoň podařilo rozehrát Inherit the Earth. Prvních pár hodin vypadá nadějně a díky volnému pohybu po mnoha lokacích čekám slušnou obtížnost. Grafika mě moc nenadchla, především postavy nejsou nic moc. Naopak jejich obrázky ve spodní liště jsou povedené. 


Ač nejsem fanoušek série Polda, vyzkoušel jsem vánoční demoverzi sedmého dílu. Stejně jako první dva dohrané díly mě ani sedmý moc neoslovil. Nejde určitě o špatnou hru ani sérii, jen je naladěna na jinou notu než já. Demo ale musím pochválit, obsahuje dost lokací a jde o milou vánoční pozornost. Přesto mě nenalákalo dát sérii druhou šanci.

V následujícím týdnu bych rád, mimo dohrání rozjetých her, dokončil několik rozepsaných článků. Nejdéle čeká souhrn série Steel Panthers a pomalu připravuji souhrn celoročního hraní. Navíc jsem nedávno začal připravovat TOP10 na FPS. Na Databázi her proběhla anketa o nejočekávanější hry následujícího roku. Možná svůj seznam ještě jednou využiji a začátkem ledna napíšu článek nejen o očekávaných novinkách, ale i o herních plánech.

Žádné komentáře:

Okomentovat