Jak jsem minule avizoval, rozehrál jsem závěrečnou část trilogie Enchanter - Spellbreaker. Odehrál jsem již pěkných pár hodin, ale postup nic moc. Obtížnost pěkně narostla a i když není tentokrát nutné řešit jídlo a vodu, objevily se jiné překážky. Velkou komplikací je možnost selhání kouzla, což může být při špatném načasování instantní smrt. Navíc je to nezvyk.
Rozehrané Ministry of Broadcast jsem dokončil hned v pátek, stačilo něco přes hodinu. Výsledné dojmy jsou pozitivní a hra splnila očekávání. Pár výtek mám, ale nejde o nic vážného a hra opravdu plynule odsýpá. Nejvíce mi vadila špatná čitelnost textových dialogů. Podrobněji klasicky v komentáři.
K dokončení se blížím i v Nieru. Většina ukazatelů je na 100% a i nedohrané konce ubývají. Původně jsem úplnou kompletaci neměl v plánu, ale s hledáním všech informačních zdrojů (archivy, zbraně, questy) to nějak přichází samo. Chybí také už pouze dva achievementy, ale nevím jaké - jsou skryté. Nějaký čas jsem strávil i v Destroy All Humans! a i navzdory zvyšující se obtížnosti a výzvám jde o skvělý relax.
Začal nám také nový měsíc a s ním nové výzvy. V DWmegawad klubu hrajeme francouzský projekt 180 Minutes Pour Vivre. Hrou měsíce na High-Voltage je pramáti real-time strategií Nether Earth. Herní princip připomíná spíše Herzog Zwei nebo Z než Command & Conquer, ale základ je jasný. Hra vyšla na různé platformy a dočkala se i pár remaků. Zatím jsem začal s hraním asi nejznámější verze pro ZX Spectrum, ale plánuji alespoň vyzkoušet všechny. Existují také neoficiální ZS Edition, které obsahují nové mapy. Pokud to bude stát za to, udělám srovnávací článek.
Na dojmy z Nether Earth se těším! Na Didaktiku jsem to chvíli hrál a líbilo se.
OdpovědětVymazatJá to dřív nikdy nehrál, jen o tom slyšel/četl. Zatím to vypadá dost povedeně a nabízí překvapivě hodně kombinací. Díky za motivaci k psaní :-)
Vymazat