čtvrtek 4. března 2021

Anorakův týden 09/2021

Jak jsem minule avizoval, rozehrál jsem závěrečnou část trilogie Enchanter - Spellbreaker. Odehrál jsem již pěkných pár hodin, ale postup nic moc. Obtížnost pěkně narostla a i když není tentokrát nutné řešit jídlo a vodu, objevily se jiné překážky. Velkou komplikací je možnost selhání kouzla, což může být při špatném načasování instantní smrt. Navíc je to nezvyk.

Rozehrané Ministry of Broadcast jsem dokončil hned v pátek, stačilo něco přes hodinu. Výsledné dojmy jsou pozitivní a hra splnila očekávání. Pár výtek mám, ale nejde o nic vážného a hra opravdu plynule odsýpá. Nejvíce mi vadila špatná čitelnost textových dialogů. Podrobněji klasicky v komentáři

K dokončení se blížím i v Nieru. Většina ukazatelů je na 100% a i nedohrané konce ubývají. Původně jsem úplnou kompletaci neměl v plánu, ale s hledáním všech informačních zdrojů (archivy, zbraně, questy) to nějak přichází samo. Chybí také už pouze dva achievementy, ale nevím jaké - jsou skryté. Nějaký čas jsem strávil i v Destroy All Humans! a i navzdory zvyšující se obtížnosti a výzvám jde o skvělý relax.

Začal nám také nový měsíc a s ním nové výzvy. V DWmegawad klubu hrajeme francouzský projekt 180 Minutes Pour Vivre. Hrou měsíce na High-Voltage je pramáti real-time strategií Nether Earth. Herní princip připomíná spíše Herzog Zwei nebo Z než Command & Conquer, ale základ je jasný. Hra vyšla na různé platformy a dočkala se i pár remaků. Zatím jsem začal s hraním asi nejznámější verze pro ZX Spectrum, ale plánuji alespoň vyzkoušet všechny. Existují také neoficiální ZS Edition, které obsahují nové mapy. Pokud to bude stát za to, udělám srovnávací článek.


2 komentáře:

  1. Na dojmy z Nether Earth se těším! Na Didaktiku jsem to chvíli hrál a líbilo se.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Já to dřív nikdy nehrál, jen o tom slyšel/četl. Zatím to vypadá dost povedeně a nabízí překvapivě hodně kombinací. Díky za motivaci k psaní :-)

      Vymazat