čtvrtek 11. března 2021

Anorakův týden 10/2021

Tento týden se příjemně zredukoval počet rozehraných titulů. Kompletně dohrané tam mám Destroy All Humans! i Nier: Automata, včetně DLC. Hry jsou dost odlišné, přesto jsem si obě moc užil a obě bych s klidem doporučil. U Nieru mě ke kompletaci všeho dovedla propracovanost světa a různě roztroušené informace. U Destroy All Humans zase zábavná a relaxační hratelnost plná humoru. Mimozemšťané a tajné vládní organizace se pěkně hodí k příležitostnému sledování seriálu Akta X. Zde jsou odkazy na komentáře k Nier: Automata, DLC 3C3C1D119440927 a Destroy All Humans!.

Vrátil jsem se konečně k rozehranému prvnímu díla Halo, na který předtím nějak nebyl čas. Byl jsem zhruba v polovině, takže netrvalo dlouho a zbývají poslední dvě mise. Po dohrání jedničky bych rád začal prequel Halo: Reach, ale nejdříve využiji aktivovaný měsíc EA Play. Téměř jistě zkusím Star Wars Jedi: Fallen Order a pokud bude čas tak i pěkně vypadající Fe.

Nejvíce času jsem strávil se Spellbreakerem. Hra je dobrá, ale stále mi moc nejde. Zda je to obtížností nebo mou neschopností, těžko říct. Sbírání a používání kostek je celkem komplikované a spolu s kouzly hraní pěkně zamotává. Dvacet hodin, které jsem strávil u Enchantera nebo Sorcerera, jsem už dávno překročil. Delších záseků jsem už měl více, než v předchozích Zorkách dohromady. No, možná trochu přeháním. Konec už se bezpochyby blíží, chybí posledních zhruba 100 bodů - tudíž mám odehráno 5/6.

Z novinek pouze zmíním připravovanou hru Teenage Mutant Ninja Turtles: Shredder’s Revenge - beat'em up navazující na populární hry z automatů a konzolí.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat