čtvrtek 18. března 2021

Anorakův týden 11/2021

První díl série Halo z Master Cheif kolekce je za mnou a můj názor na hru je vlastně stejný jako kdysi po dohrání originálu. Hra ve své době zazářila na konzolích, kde neměla pořádnou konkurenci. Rozhodně nejde o špatný titul, ale má prostě své problémy. Nejhorší je design jednotlivých úrovní. Mnoho částí je jak přes kopírák a část úrovní se prochází v obou směrech. Naopak je celkem povedená umělá inteligence a boje jsou tak slušné. Příběh je průměr, ale svět je vystavěn zajímavě a ve výsledku má celá série zajímavé universum. Nové vydání patřičně vylepšilo grafiku a přineslo i pár příjemných bonusů. Pro fanoušky žánru povinnost, ale pokud hrajete jen to nejlepší z FPS, tak o nic nepřijdete. Komentář zde.

Dohrál jsem také Spellbreakera. Hra má opravdu skvělou atmosféru a propracovaný systém. Na mě je obtížnost už příliš velká a místy jsem byl už dost frustrovaný. O to více, že je hra spravedlivá a zásek byl vždy moje chyba. I přes dvě nahlédnutí do návodu mám z dohrání dobrý pocit. Podrobněji v komentáři. Teď si dám od textovek zase pauzu a pak budu pokračovat o dost jednodušší Wishbringerem.  

Mimo pokračujícího hraní Nether Earth jsem rozehrál Star Wars Jedi: Fallen Order. Po 13 hodinách stále nevím co si o hře myslet. Některé pasáže jsou dost otravné a hned úvod, kde je nutné jen lézt a skákat přes překážky byl skoro odrazující. Vše se naštěstí zlepšuje při používání Síly nebo světelného meče. Pohyb po úrovních je stále nezajímavý, ale zbytek hry je fajn. Příběh sice spadá do Disney linie kterou beru jako vedlejší (Expanded Universe je mnohem lepší), ale je zajímavý. Grafika je až na postavy také skvělá. Poslední dobou často narážím na hry s dobrou grafikou a o dost slabším provedením postav - zajímavé. Hra také nabízí průzkum dříve nepřístupných lokací, ale většinou je odměnou pouze nový obleček nebo vzhled droida a lodě. To mě zatím moc nemotivuje, ale uvidíme po dohrání příběhu.

 

Žádné komentáře:

Okomentovat