čtvrtek 30. června 2022

Anorakův týden 19/2022

Tento týden jsem se nakonec soustředil na dokončení Final Fantasy VII Remake, přesněji na dohrání rozšíření. Minule jsem byl zhruba v polovině první kapitoly, ovšem ze dvou. Základní herní doba je zhruba 5-6 hodin, takže dokončení nebyl problém. Druhý průchod a kompletace vedlejších záležitostí už trvala výrazně déle a hraní jsem tak ukončil zhruba po 14 hodinách. To není na rozšíření špatné, navíc se ještě odemkl opravdu náročný souboj v hlavní hře. Celkově jsem s příběhem Yuffie vlastně spokojený, remake rozšiřuje zajímavě a hlavně pěkně přidává postavy i z původní Compilation of Final Fantasy VII. Podrobnější dojmy najdete v komentáři.  

A Knight Never Yields

V seznamu přání jsem měl trochu pozapomenutou hru A Knight Never Yields a aktuální sleva ji hezky připomněla. Jde o českou záležitost, v podstatě plošinovku. Úrovně jsou ale krátké a jen s několika překážkami. Vtip je v tom, že je nutné po prvním průchodu úroveň projít znovu, ale tentokrát bez obrazu. Hlavním vodítkem je hudba, která vždy jasně uvádí kdy je třeba reagovat, ale důležitá je i paměť. Je to zajímavý a dost jedinečný koncept. Za něco přes hodinu jsem zvládl projít všechny úrovně a momentálně pracuji na perfektních průchodech, to znamená na první pokus. Překvapivě to celkem jde, úrovně kde jsem napoprvé potřeboval i deset pokusů najednou bez potíží projdu rovnou. Tak trochu doufám, že za dokončení bude víc než jen achievement.

Ghostwire: Tokyo jsem hrál jen krátce, naplno se do něj postím až teď. Přes léto mám také naplánované nějaké dovolenky, takže času na hraní bude méně. Psát se pokusím co nejpravidelněji, ale nějaké výpadky určitě budou.

Žádné komentáře:

Okomentovat