čtvrtek 2. července 2020

Anorakův týden 27/2020 + soutěž

Tento týden jsem s vypětím všech sil předal plány Hvězdy smrti princezně Leie a dokončil tak druhou kampaň v X-Wingu. Už jsem si slušně zvykl na joystick a pořád panuje nadšení. Páka je krásně citlivá, ovládání je tak velice příjemné a dostatečný počet tlačítek je po ruce. Zatím tedy velká spokojenost a mohu doporučit. Pokračuji také v Red Alertu, ale již méně intenzivně. Dokončil jsem kampaň za spojence, obtížnost se mi zdá nižší než v Tiberian Dawn, ale možná jsem již lépe rozehraný.
Pokračuji také v Dragon Questu 2, již jsem získal loď a začal tak s průzkumem přilehlých moří. Dobře se tak získávají zkušenosti i peníze. Dostal jsem se také do míst z prvního dílu, příjemná vzpomínka. Po nějaké době jsme také rozehráli novou hru s manželkou. Volba tentokrát padla na Warhammer: Chaosbane. Jde o "diablovku" celkem klasického ražení. Systém dovedností ale vypadá nadějně a svět Warhammeru je fajn. Osobně mám sice raději Warhammer 40 000, ale ani původní fantasy varianta mi není cizí. Odehráno máme zatím je pár hodin, ale nejsme zklamaní. Nepříjemným efektem je chuť na jiné Warhammer hry a takové Shadow of the Horned Rat bych si klidně zopakoval. Nebo bych mohl konečně zkusit Dark Omen. Uvidíme, ale snad odolám, protože plány mám úplně jiné.

Skončil také první měsíc DWmegawad klubu a to se slušnou účastí, připojilo se pět hráčů. Proto jsme neprodleně navázali dalším megawadem, tentokrát se hraje Akeldama. Sledge pro tento měsíc zvolil do akce Zahrajem skvělou adventuru Gabriel Knight: Sins of the Fathers. Tu jsem již kdysi dohrál, ale rád si ji zopakuji. Navíc ji mám i v Herní výzvě, takže stejně byla v plánu. Vezmu to ale důkladně, nejdříve odehraji původní hru a poté hned naváži verzí k dvacátému výročí. Tu vůbec neznám a jsem velice zvědav na rozdíly.

Dočetl jsem také minule zmiňované Kolo času: Nové jaro. Kniha je skvělá jako zbytek ságy a mrzí mě, že už mám všechno přečtené. Určitě mám za pár let v plánu číst celou sérii znovu a co nejdříve se vrhnu na hru. Již mám nainstalováno, jen musím dořešit pár technických záležitostí.

Toto je také jubilejní desátý Anorakův týden. Jako poděkování pro čtenáře jsem si připravil menší soutěž. Výherce si může vybrat ze Steam kódů na hry XCOM 2, Jurassic World Evolution nebo Siberia 1+2. Zadání je jednoduché a vychází z jedné mé aktuálně rozehrané hry. Vyhraje první kdo doplní řadu Roto - Edrick - Laura - ????.

3 komentáře:

  1. Roto - Edrick - Laura - Gwaelin?
    Ale já se účastním jenom jako host, protože všechny ceny už na Steamu vlastním ;-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Správně. Gratuluji k výhře. Leebigh všechny tři hry vlastní, takže jsme se domluvili na hře Hopiko.

      Vymazat
    2. Děkuji za cenu. Jenom škoda že se nezúčastnil nikdo JRPG pozitivní...

      Vymazat