čtvrtek 30. července 2020

Anorakův týden 31/2020

Po týdenní pauze způsobené dovolenou jsem zpět. Vzhledem k dovolené jsem toho moc nenahrál, ale posledních pár dní se to snažím dohnat. Na dovolené jsem měl pouze mobil a tak jsem alespoň vyzkoušel Dragon Quest of the Stars. Moc času jsem tomu zatím nedal, ale soubojový systém, trochu ve stylu ATB, vypadá zajímavě, grafika je parádní a pro fandy série je hra plná známých věcí. Ani mikrotranslakce nevypadají vlezle, ale uvidíme časem. Dám tomu pár hodin a pak poreferuji více.
Jak jsem minule slíbil, dokončil jsem Billy Masters Was Right a opravdu prokázal, že Billy má pravdu. Hra nabízí osm lokací a probíhá v klasickém Lucas stylu. Řešení jsou logická, předmětů není moc a každý má nějaké využití. Příběh je vtipný, takový komorní a překvapivě upovídaný. Hra je krátká a v kombinaci s nízkou obtížností nezabere moc času. Přesto stojí za zahrání, vyzkoušení nic nestojí a tak to rozhodně mohu doporučit. Pokročil jsem i v Death Stranding a zatím mě to baví více než jsem čekal. Zajímavý svět na průzkum, originální mechaniky a oceňuji nezahlcující počet vedlejších aktivit. Nahráno mám 40 hodin a jsem v osmé kapitole.

Po návratu na mě čekal balíček s Xzone edicí Creaks. Opět hezky zpracovaná miniknížečka, bonusové materiály a podpis autora, obvyklý standard této edice. Do hry se pustím až dohraji nějakou z aktuálně rozehraných, začíná toho být nějak moc.


3 komentáře:

  1. Já to věděl, že máš dovču, když se tu neobjevil čtvrteční záznam za minulý týden :-) Richmond se taky ptal, co se jako děje :-) Jinak tenhle Dragon quest neznám, ale jinak jsou na mobilu remastery DQ 1, 2 a 3 a jsou v grafice jako ty SNES remaky. Takže jsi mohl vlastně načnout třetí díl v plné palbě, na mobilu :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. To je hezký, že to takhle řešíte :-) Já na mobilu hraju nerad, co není nutné raději nechám na PC. Navíc nemůžu hrát trojku, když jsem ještě neskončil s druhým dílem.

      Ale tahle mobilní DQ vypadá slušně, dokonce tam jsou eventy odkazující na hlavní díly. Zatím dobrý, ale hry s mikrotranslakcemi mají problém spíš v pozdějších fázích. Uvidíme, zatím pokračuji.

      Vymazat
    2. Tak to pod tím Michal jsem já, psal jsem pod blbým přihlášením :-) Jinak na mobilu taky hraji nerad, samozřejmě DQ3 je nejlepší si užít pod emulátorem SNESu :-)

      Vymazat