čtvrtek 9. července 2020

Anorakův týden 28/2020

Překvapivě jsem měl tento týden více volného času o víkendu a navíc byl státní svátek a původně neplánovaný den volna. Čas jsem patřičně využil a tak toho bude tentokrát dost. Dohrál jsem The Wheel of Time a až na nesrovnalosti s knižní předlouhou je to skvělá hra. Zde je komentář. Zajímal mě i český překlad, který byl ale dost problematický. Ve hře jako takové funguje na první dobrou, ale videa mají na Windows 10 problém. Musel jsem tak najít jiný kodek a vše do něj překonvertovat. Pracné, ale vlastně mě to bavilo. Překlad není špatný, ale bohužel se nedrží knižní terminologie.


Mám za sebou také první hraní Gabriela Knighta, původní verzi. Hra je stejně skvělá jako si ji pamatuji. Díky tomu, že jsem měl v hlavě rámcově příběh a i, alespoň obecně, některé hádanky, bylo hraní celkem rychlé. Za nějakých 12 hodin bylo po všem. Komentář je zde. Hned jsem se pustil do 20th Anniversary Edition, dokud si pamatuji co nejvíce. Zatím bych řekl, že má každá verze svoje. Grafika je sice u té nové zvláštní a řekl bych, že časem více zestárne, ale bonusové materiály a komentáře vývojářů jsou super. Také je trochu lepší ovládání.

Také jsem dohrál sovětskou kampaň v Red Alertu a základní hru mám tak kompletní. Plynule pokračuji prvním datadiskem Counterstrike. Neodolal jsem možnosti vyzkoušet betu soulsborne hry Mortal Shell. Rozhodně to nevypadá špatně, atmosféra je hezky ponurá a plnou verzi rozhodně očekávám. Ve Warhammer: Chaosbane jsme postoupily do třetího aktu, hra je zatím fajn. Začínám mít chuť doplnit hraní nějakou knihou, ale mám načten spíše W40000 takže klidně uvítám tipy. V druhém Dragon Questu sbírám různé klíče a předměty po Edrickovi, po úvodním levelování se již hraje celkem plynule. Svět je hezky rozsáhlý a všude se něco najde. Rozehrál jsem také Doom 64. Hru dosud znám pouze z neoficiální modifikace Doom 64: Absolution. Hrál jsem ji bohužel již před delší dobou, takže rozdíly moc neposoudím. Hraní si ale užívám, hra má pravou atmosféru Dooma.

Žádné komentáře:

Okomentovat