čtvrtek 6. srpna 2020

Anorakův týden 32/2020

Tentokrát toho bude zase více. Událostí týdne je dokončení příběhové linie v Death Stranding. Po více než 50 hodinách jsem na konci této úchvatné jízdy. Možná právě proto, že jsem neměl přehnaná očekávání, jsem nakonec hrou velice potěšen. Jde o unikátní titul se skvělým příběhem a rozhodně stojí za vyzkoušení. Zde komentář.
Pokračuji zase v dříve rozehraných titulech. Dohrál jsem sovětskou a skrytou mravenčí kampaň v Red Alert: Counterstrike a pokračuji spojeneckou částí. Datadisk je mnohem lepší než jsem si pamatoval a rozhodně povedenější než Covert Operations. Trochu jsem pokročil i s X-Wingem, Hvězda smrti bude snad brzy zničena.

Začal jsem také několik nových her. Pustili jsem se do společného hraní Attentat 1942. Velice povedený projekt, dnešní mládež by to měla hrát povinně. Rozehrál a rovnou dohrál jsem Wario Blast: Featuring Bomberman!. Jde o hru s původním názvem Bomberman GB pro GameBoy, která na západě vyšla s možností hrát za Waria. Začal nový měsíc a tak Sledge vyhlásil nové Zahrajem. Tentokrát to není adventura, ale budovatelská klasika Sim City 2000. Zatím jsem vyzkoušel dostupné verze a lehce načal tu pro Windows. Sim City 2000 považuji za nejlepší díl, takže se těším až se to toho pustím naplno.

Všechny fandy her musím upozornit na National Videogame Museum WAD. Jde o mapu pro Doom která co nejvěrněji zpracovává National Videogame Museum z Frisca v Texasu. Pro nadšence jde o krásně nostalgický zážitek, v mapě lze dokonce nalézt část klasiky Adventure - včetně prvního easter eggu. Zde lze mapu stáhnout a najít video porovnávající mapu s realitou. Dalším zajímavým, ale zatím nehotovým projektem je port Elite pro Vectrex. Vypadá to fantasticky a rozhodně by to stálo alespoň za vyzkoušení.



5 komentářů:

  1. Díky za tip na ten National Videogame Museum WAD. Už jsem si to letmo projel a asi udělám i recenzi na blog :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Není zač. Je to přesně projekt, jaké mám rád.

      Vymazat
    2. Akorát ty další dvě Atari mapy jsou poněkud nudné :-)

      Vymazat
    3. Souhlasím. Beru je spíš jako výplň a upřímně se je moc nezkoumal.

      Vymazat
    4. Dobrá mapa, našel jsem všechno, jsou tam 3 exiti, u Archvilí, Romero a secret exit. Jelikož nejsem turista, tak jsem si zastřílel. :D S Atari mapama souhlasím, nic moc, všude na tebe vylezou monstra, všude jsou health bonusy a armor bonusy, to je blbost. Nejprve si říkám, jak se dostanu dolu k 2. exitu, ale ono se tam má dát dostat až z 1. patra. xD Ale ty funkce venku jsou i v předchozí mapě.

      Vymazat