čtvrtek 20. srpna 2020

Anorakův týden 34/2020

Během uplynulého víkendu se mi zadařilo dokončit dvě kratší hry. Obě jsou shodou náhod české. První je Creaks od Amanita Design. Jde o logickou plošinovku s povedenou atmosférou a typicky skvělou amanití grafikou. Hratelnostně je dost odlišná od dosavadní produkce studia, přesto je jasně vidět, že jde o jejich produkt. Zde komentář

Druhou hrou je Anttentat 1942. Hra je částí většího vzdělávacího projektu. Informační hodnota je nezpochybnitelná a pokud někoho dané období zajímá, jde o skvělý materiál. Existuje i verze přímo pro školy, takže lze bez obav doporučit jako součást studia. Herně jde o interaktivní film doplněný minihrami. Ty mají různou kvalitu, od skvělých po velmi průměrné. Filmová část je hodně slušná. Hraní nemohu než doporučit, za těch 3-5 hodin to stojí.

Pokračuji také v hraní Dragon Questu a Crisis Core, ale pokrok moc nestojí za zmínku. Po dolétání X-Wingu jsem se intenzivněji pustil do Falcon A.T. Hra je již stará a u leteckého simulátoru to je při hraní dost znát. Grafika není zlá ve statické podobě, ale při letu je silně nepřehledná. Hraní je také dost náročné, ale chci si alespoň vyzkoušet všechny mise. Desítky hodin tomu ale věnovat nehodlám.

Nově jsem rozehrál FPSku na Build enginu Ion Fury. Jsem ve čtvrté zóně/epizodě a zatím převládá nadšení. Hra dobře navázala na slavné předchůdce a s moderními možnostmi, jako rozsáhlé levely, je skvělou připomínkou starých časů. Tento typ FPS mě baví výrazně více než moderní Call of Duty nebo Crysis a jsem rád, že po dlouhé době vznikají takovéhle hry. 

Jako fanouška hudby mě nově láká možnost soudtracku na LP pro klasické tituly jako Golden Axe nebo Shenmue. Celá nabídka na DATA DISCS. Ceny nejsou zlé akorát to poštovné...

 



Žádné komentáře:

Okomentovat