čtvrtek 27. srpna 2020

Anorakův týden 35/2020

Další vydařený letní týden a i díky nižší teplotám se hrálo příjemněji. Dohrál jsem Ion Fury, celkem rychle protože hra opravdu umí udržet. Jde o důstojné pokračování klasických her na Build enginu. Kromě hraní jsem si užíval i hledání nespočetných easter eggů odkazujících většinou na starší hry. Komentář klasicky zde. Malá soutěž: První kdo pozná, na jakou hru odkazuje obrázek, může si vybrat z mých přebytečných Steam klíčů.

S manželkou jsme dokončily Warhammer: Chaosbane a to včetně DLC a bonusové kapitoly. Ještě se asi koukneme na nějaký endgame obsah, ale už nic dlouhodobého. Hra rozhodně není špatná a obecné hodnocení vypadá hůř než realita. Svět Warhammeru, dobrý vývoj postav, pěkná grafika, ale nevyvážená obtížnost a slabší chvilky přísunu vybavení. Lehce nadprůměrná hra, která ale fanoušky žánru bez problémů uspokojí. Bohužel během třetí a čtvrté kapitoly je obtížnost vyloženě směšná, ale není problém tento úsek rychle projít. Je škoda si nechat zkazit jinak slušnou hru.

K narozeninám jsem od kolegy v práci dostal Hellbound. Jde opět o retro FPS, ale tentokrát pouze hratelností, grafika je moderní. Hrál jsem zatím dva levely a není to špatné, ale zatím ani nic extra. Uvidíme jak se hra rozjede. Stále trochu létám ve Falconu A.T., ale hlavně hraji vedlejší mise v Crisis Core: Final Fantasy VII. Misí je tam zdá se hodně a nové se stále odemykají. Snad to nebude přehnané, ale když tak jen dokončím příběh. Mise jsou dost nevyvážené, od zábavných s pěknými pomrknutími pro fanoušky FFVII po generické vyplňovačky. Dragon Quest bohužel trochu stojí, protože hraji na jiných zařízeních.  

Internet je také plný informací o novém dokumentu na Netflixu - High Score. I když jsem zatím viděl pouze první díl, nedá mi to ho také nezmínit. Jde o dokument určený pro širší veřejnost, takže se nedají čekat žádné extra detaily. Souhrnný přehled o době a herním vývoji ale určitě poskytne. Osobně nejvíce oceňuji rozhovory s vývojáři a třeba pohled do dobových poznámek Tomohira Nishikada, autora Space Invaders, je super. Potěší také přítomnost dobových záběrů a reklam. Více po dokoukání.

2 komentáře:

  1. Já to vím, ale počkám jestli se někdo jiný nepřihlásí, her na Steamu mám dost :-)

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Když nikdo nepíše, tak by to měl být Blood :-)

      Vymazat