čtvrtek 11. února 2021

Anorakův týden 06/2021

Uplynulý týden jsem většinu času věnoval hraní Nier: Automata. Po asi 25 hodinách mám dohraný průchod A a jsem na začátku B. S tím je spojena i změna hratelné postavy a minimálně z počátku tak jde sledovat události z jiné strany. Rozhodně se zatím bavím a hra neustále dokáže překvapovat. I přes snahu plnit všechny vedlejší úkoly, jsem si díky chybě některé uzavřel před dokončením a doufám, že je půjde dodělat při druhém průchodu. Druhá postava, 9S, mi není moc sympatická, ale odlišný soubojový systém je příjemným osvěžením. 9S také umí hackovat, což je ztvárněno minihrou. Zatím je to neokoukané a fajn, snad toho nebude moc. Příběh a celý svět je zpracován moc zajímavě a nadšeně čtu každý kousek informací. Grafika není nijak moderní a technicky vyspělá, ale perfektně dotváří atmosféru hry.

Wolfenstein 3D: The Way ID Did

Mimo Nier jsem hrál už pouze Wolfenstein 3D: The Way ID Did. Jde o nových 6 epizod pro Wolfenstein 3D ve stylu projektu Doom the Way id Did. Cílem projektu je vzdát poctu původnímu dílu a nové levely se tak nesou v duchu originálních. Snahou je co nejvěrněji napodobit styl jejich tvůrců a zážitek tomu skutečně odpovídá. Zatím mám odehráno téměř pět epizod, každá opravdu připomíná své předlohy. I když jsou úrovně kompletně nové, dle jejich stylu je ihned poznat do které epizody patří. Některé místnosti jako by z oka vypadly originálu, ale hned za dveřmi je vše jinak. Velmi příjemné rozšíření, které mohu hráčům Wolfensteina 3D s chutí doporučit. Za upozornění děkuji uživateli Databáze her PavelU.

Žádné komentáře:

Okomentovat