čtvrtek 4. února 2021

Anorakův týden 05/2021

Minule rozehranou ztracenou epizodu série Commander Keen - Keen Dreams - jsem už dokončil. Vlastně jsem se na konec dostal hned třikrát, kvůli získávání maximálního skóre a achievementů. Ty obsahuje Steam verze, která se ovšem již neprodává. Maximální skóre jsem získal v 6 z 11 klasických úrovních, v závěrečné je pouze boss. Na další pokusy už jsem neměl chuť a tak jsem se pustil do modifikace Keen Dreams Plus. Obsahuje rozšířené úrovně a čtyři kompletně nové. Je to zajímavý a povedený projekt a pokud vás základní hra bavila, tak tady chybu neuděláte. Nové úrovně do mapy světa skvěle zapadnou, jsou přesně na místech kde i v originálu hráč něco očekával - například za rozbitým mostem. Ještě plánuji vyzkoušet Keen Meets the Meats vycházející z plánovaného, ale nikdy nevydaného pokračování. Komentář na Keen Dreams zde.   

V pátek také vyšel v předběžném přístupu minule zmiňovaný Hrot. Jsem rád, že mě hra nezklamala a naopak jsem se bavil nad očekávání. Dostupnou epizodu jsem projel v základním režimu i v Narušení pořádku. Podrobnější dojmy mám v samostatném článku

Akce Zahrajem na High-Voltage má v únoru výjimku, tentokrát hra není vybrána ze Score, ale dle domluvy na Discordu hrajeme Diablo II. Žádné Diablo nesmím hrát bez manželky, takže jedeme tradičně v kooperaci. Zatím jsme tedy pouze založily postavy a splnily první dva úkoly, ale těšíme se na připomenutí starých časů. 

Z novinek chci upozornit na připravovanou konverzi hry Metal Gear pro Amigu 500. Hra pochází z platformy MSX a stojí na počátku slavné série. Hotovo je prý již z 90%. Včera začal na Steamu další festival demoverzí. Těší mě, že se tenhle způsob prezentace vrací, alespoň u menších a středních her. Nejsem příznivec předplatného ani refundu, takže tohle je pro mě ideální způsob zkoušení titulů. Zatím jsem vyzkoušel pouze Happy Game od Amanity, což je na tuto firmu opravdu zvláštní titul. Ani po odehrání dema nevím co si o hře myslet. Rád bych ještě kouknul na následující demoverze. Xenonoauts 2 je pokračování následovníka X-COMu. Inferno - Beyond the 7th Circle zase vypadá na zajímavý dungeon. Vzhledem k množství jsem toho zatím moc neprošel, ale do 9.2. je ještě čas. Pokud vás něco zaujme, tak ocením každý tip.

Žádné komentáře:

Okomentovat