čtvrtek 18. února 2021

Anorakův týden 07/2021

Stehně jako minulý týden jsem i tentokrát nejvíce hrál Nier. Postupuji celkem bez problémů a podle 82% splněných vedlejších úkolů se už blížím konci. Odehrál jsem už více než 40 hodin a užil jsem si i mnohde pomlouvaný druhý průchod. Hudba je opravdu skvělá a dost ji poslouchám i mimo hraní. Jsem zvědav jak se tvůrcům podaří uzavřít zajímavě podávaný příběh. Součástí mé edice je i jediné DLC, které přineslo (mimo kosmetické doplňky) pouze tři bojové arény. Ty mě moc nebaví, ale pokusím se je dokončit, třeba z toho něco zajímavého vzejde.

Také je načase pokračovat v sérii Zork. Aktuálně je na řadě druhý díl trilogie Enchanter - Sorcerer. Zatím jsem hrál pouze chvilku, ale tyhle textovky od Infocomu mají prostě něco do sebe. Už od prvních popisků jsem byl vtažen do herního světa. V této trilogii je navíc zajímavý systém magie, který jinak klasické textovky dost oživuje. Poslední dobou mám chutě na velké množství různých her, tak snad neskončím s hromadou rozehraných titulů, které budu půl roku dokončovat.

Dohrál jsem minule zmiňovaný mod Wolfenstein 3D: The Way ID Did. Poslední epizoda byla dost rozlehlá a na orientaci nejnáročnější. Celkově jde opravdu o skvělý projekt a pokud by jste chtěli hrát jen málo modů pro Wolfa, tak tenhle by ve výběru neměl chybět. Hraní mě natolik chytlo, že jsem navázal modem Treasure Hunt. Ten již není tak výjimečný, ale svým zaměřením na secrety je fajn a hraní jsme si užil. Navíc obshauje pouze 10 levelů, takže není tak na dlouho. Jestli budu s Wolfensteinem pokračovat ještě nevím, rád bych, ale rád bych i jiné hry. Možná je řešení čas od času nějaký mod obsahující jen pár levelů, uvidíme.

Z událostí bych rád upozornil na novou českou budovatelskou strategii Nebuchadnezzar. Vypadá opravdu povedeně a i první ohlasy jsou dost pozitivní. Navíc neobsahuje, v tomto žánru často spíše otravné, válčení. Silně o koupi uvažuji, ale ne dřív než dohraji Nier. Dobře vypadá také připravovaná vylepšená verze prvního dílu Dizzyho, která má být dokonce rozšířena o šestnáct nových obrazovek. Což mi připomíná, že mám odehrané pouze první tři díly. Že by další kandidát na hraní? :-) Na Steamu také běží akce na předplatné EA Play, měsíc za pouhých 0,79€. Ačkoliv je mi tento způsob distribuce silně proti srsti, tak za tuhle cenu mě jeden nebo dva tituly, u kterých si nejsem jist, láká. Hlavně jde o Star Wars Jedi Fallen Order, plošinovku Fe nebo singleplayerové kampaně z nových Battlefieldů.


Žádné komentáře:

Okomentovat