čtvrtek 22. července 2021

Anorakův týden 29/2021

Významně jsem pokročil v Drakengardu, ale byla to větší dřina než jsem očekával. Jak jsem psal minule, po dohrání konce A je hráč pěkně naváděn, co je třeba udělat pro další postup.  Konce B a C jsou oba v kapitole devět, ale jejich získání je podmíněno opakováním dvou předchozích náročných leteckých soubojů. Ty nebyl až takový problém splnit, ale tentokrát je to nutné udělat v časovém limitu. Vyžadovalo to využití naprosto všech schopností draka na maximum a každý jsem opakoval snad 20x než se zadařilo. Chvílemi jsem uvažoval, že to vzdám, ale velká porce neznámého obsahu mě vždy donutila k dalšímu pokusu. Většinu herních kapitol bylo nutné dokončit pro získání konce D. Ten je v kapitole 12 a je také nutné projít všechny uzamčené části z dřívějška a tři kapitoly s příběhy spolubojovníků. Po čtvrtém konci se odemkla kapitola 13, na jejíž úvod je nutné získat všechny zbraně ve hře - opět prvek z Automaty nebo vlastně obráceně. Něco podobného jsem očekával, takže procházím od začátku úrovně pečlivě. Nějaké zbraně jsem získal i v expedičním módu, ale jsem na 63%. Uvidím jak to půjde dále, ale na pár posledních se když tak kouknu do nějakého návodu. Celkový postup horu je již skoro na konci, takže kapitola 13 bude poslední.

Spaced Out!

Rozehrál jsem a rovnou dokončil minule zmiňovaný mod Spaced Out! Ten více než Wolfensteina 3D připomíná Blake Stone a Corridor 7, z nichž si bere i nějakou grafiku. Hraní je o něco komplikovanější, například jsou ve hře 4 klíče. Až na velmi nepřehledný šestý level musím modifikaci pochválit. Autorem je Thomas Weiling, který letos vydal rovněž Wolfenstein 3D: The Old Testament. Tím tedy budu tematicky pokračovat.   

Vyšla také aktualizace modifikace pro Black Mesu, Blue Shift, která se snaží modernizovat stejnojmenný datadisk pro původní Half-Life. Již počátkem roku vyšla ochutnávka s první kapitolou a nedávný update přinesl druhou. V té se konečně dostaneme do hry a projdeme si úvodní povinnosti Barneyho Calhouna. Čeká nás několik překážek, ale na boj ještě nedojde, pouze na střelnici. Projekt vypadá nadějně a snad autoři udrží tempo. Kapitol je celkově 8, tak by do konce roku mohla být venku třeba polovina.

Žádné komentáře:

Okomentovat