čtvrtek 9. září 2021

Anorakův týden 34/2021

Tento týden jsem hraní dělil celkem rovnoměrně mezi několik her. Každý den jsem dle plánu odehrál odpovídající část ve hře Lake. Datum ve hře je tedy 9.9. a jsem již daleko za obsahem demoverze. Hraní je opravdu příjemné a je to skvělý zážitek si každý večer doručit poštu, zjistit co nového u obyvatel města a postupně s nimi navazovat vztahy. Od ostatních obyvatel také přicházejí volitelné vedlejší aktivity. Zatím hra nabídla přesně to co jsem očekával a pokaždé se na návrat těším. Upřímně mám co dělat abych nehrál déle v kuse.

Quake: Dimension of the Machine

Dokončil jsem také Quaka, tedy základní hru a obě nové epizody. Poprvé jsem vlastně hrál pouze tu šestou, Dimension of the Machine a jde o velmi povedený přídavek. Komentář zde. Žádný nový přídavek do hry zatím nepřibyl, takže jsem se pustil do prvního původního datadisku Scourge of Armagon.


S novým měsícem také Sledge vyhlásil novou hru do jeho akce Zahrajem. Pokračujeme hrami ze stáje Geogre Lucase, tentokrát hrou Star Wars: Dark Forces. Hru jsem již kdysi dokončil, dokonce mám ještě krabicovku (pouze White Label), ale na rozdíl od jiných jsem se k ní nikdy nevrátil. Každopádně po troše nastavování a přidání mouselooku jde stále o skvělou hru. Především jednotlivé úrovně jsou perfektně navržené, originální a vždy s trochu jiným úkolem. Grafika je již starší, ale atmosféru Star Wars předat zvládne, MIDI hudba je stále super. Aktuálně jsem něco za polovinou, konkrétně na Jabbově lodi. Jediné co bych zatím hře vytkl jsou skákací pasáže a různé drtiče :-)


Na Genshin Impact nebyl moc čas, takže postup nestojí za řeč. Totéž platí i pro Ikarugu. Z novinek musím zmínit převedení Dooma do enginu Age of Empires 2. Zajímavý nápad který určitě musím v budoucnu vyzkoušet. Fanoušci River Raid si jistě vzpomínají na loňský River Raid Cold Winter. Tentokrát se ale populární hra přesunula na Mars pod jasným názvem River Raid on Mars.

Žádné komentáře:

Okomentovat