čtvrtek 23. září 2021

Anorakův týden 35/2021

Díky neočekávaným otravným pracovním povinnostem jsem měl sotva čas hrát, natož něco napsat, ale snad to už opravdu bude lepší. Díky pauze je naštěstí dohraných záležitostí dost. Nejdůležitější je dokončení hry Lake. Kromě posledních dvou dnů jsem držel pravidelné hraní odpovídající následnému dni herních událostí a i díky tomu byla atmosféra skvělá. Každý večer jsem se těšil na čas strávený v Providence Oaks a pokud máte podobné klidné hry rádi, rozhodně Lake doporučuji. Pěkně stylizovaná grafika a vhodná hudba doplňují příjemný civilní příběh. Oblíbil jsem si i řadu postav a mrzí mě, že nevím co s kým bude dále. Komentář klasicky na Databázi her

Lake

Dále jsem pokročil s novým vydáním Quaka. Mám za sebou datadisk Scourge of Armagon a pokračuji poslední částí, datadiskem Dissolution of Eternity. Scourge of Armagon je povedený kousek, bohužel trochu krátký. Jinak přináší vše co by hráč čekal, nové zbraně, nepřátele i nápadité levely. Nejvíce jsem si užil s nalepovacími granáty a hledání skryté zprávy v levelu Tur Torment. Komentář zde.

Dohrál jsem také hru měsíce - Star Wars: Dark Forces. Obtížnost byla ke konci vyšší než jsem si pamatoval, ale i dnes jde o skvělou hru. Z počátku je hlavním tahákem povedená atmosféra Star Wars, ale užíval jsem si i pěkné úrovně se zábavným designem. Některé jsou sice trochu zamotanější, ale zábavné a nikdy jsem nehledal cestu dlouho. Asi dva záseky netrvaly dále než 10 minut. Ke konci jsem umíral nejen díky lisům a skokům, naštěstí jsem měl nasyslené nějaké životy a po skrýších se jich vždy pár povaluje. V posledním levelu se mi podařilo umřít čtyřikrát. Grafická stránka je stará, dnes opravdu neoslní, ale stačí. Hudba naproti tomu nezestárla vůbec. Komentář ještě nemám, ale o víkendu určitě něco trochu podrobnějšího sepíšu. Původně jsem měl v plánu zkusit nějaké fanouškovské úrovně, ale zaskočila mě práce a teď už se mi vracet nechce.

Mám rozepsaných několik článků, některé již měli dávno vyjít, ale snad to brzo začnu dodělávat. Herně plánuji krom dohrání Quaka a Ikarugy především Police Quest 2. Také vybírám nějakou hru na Spectrum, abych uctil památku sira Cliva Sinclaira. Právě jemu vděčí především evropská počítačová scéna za mnohé a vzpomínky na klony Spectra u nás má nejeden hráč.

Žádné komentáře:

Okomentovat