čtvrtek 3. února 2022

Anorakův týden 05/2022

Během víkendu jsem pokračoval v hraní Final Fantasy VII Remaku a aktuálně jsem v kapitole 15. Dle postupu děje předpokládám, že se konec blíží. Ve čtrnácté kapitole byla asi největší koncentrace vedlejších aktivit a i řada vedlejších questů byla celkem dlouhá. Většina z nich byla ale zábavná, takže spokojenost. Slumy už mám prolezlé křížem krážem. Oceňuji, že hra upozorní před přechodem dále bez možnosti návratu. Zážitek zatím kazí především výhledy do dálky nebo hloubky, jde o 2D textury které vzhledem k úrovni ostatní grafiky bijí do očí. Když navíc v dálce vidíte dva nehybné vrtulníky, tak to prostě působí špatně. Jinak se ale výborně bavím a mám správnou Final Fantasy náladu.

Final Fantasy Pixel Remaster

Proto jsem na notebooku rozehrál první díl ve verzi Pixel Remaster. První čtyři díly FF jsem nikdy nedotáhl do konce, takže to snad konečně napravím. Zatím mám odehráno prvních pár hodin a jsem s touto verzí spokojený. Dle srovnání je blíže originálu než 20th Anniversary pro PSP, ale zase chybí nový obsah. Každopádně mě mile překvapilo, jak se hra příjemně a intuitivně hraje. Zatím jde o povedený zážitek. Je také skvělé pozorovat podobnosti mezi oběma tituly. Sice jsem letos plánoval spíše pokračovat v Dragon Questech, ale uvidíme jaká bude po dohrání dvou FF nálada. 

Pro rozptýlení jsem se pustil do hry GRIS. Jde o uměleckou plošinovku plnou emocí s nenáročnou hratelností. Hru si dávkuji po kouskách, na navození nálady. Vizuální i zvuková stránka je povedená a u hry se často jen tak zastavím, kochám se a přemýšlím. Je to naprosto odlišný zážitek než jiné letos hrané tituly. Zmíním ještě nákup GODS Remastered. Tato verze sice sklidila spíše kritiku, ale 27.3. bude stažena z prodeje a aktuálně je ve slevě za necelé euro, takže minimálně na srovnání jsem ji pořídil. 

Žádné komentáře:

Okomentovat