čtvrtek 17. února 2022

Anorakův týden 06/2022

Po týdenní pauze způsobené téměř absencí hraní je toho tentokrát celkem dost. Především jsem dohrál Final Fanatsy VII Remake, tedy prošel jsem všemi kapitolami na normální obtížnost. To ale není zdaleka vše. Odemkla se nejen obtížnost hard, ale i další obsah v podobě nových soubojů. Hra také vybízí ke kompletaci různých sběratelských předmětů. Motivací k dalšímu hraní je také levelování postav a materií, hra dokonce na hard výrazně násobí získané zkušenosti. U postav je to skoro zbytečné, už po normálu jsem měl level 43 a na maximum (50) jsem tak dosáhl ve třetí kapitole. Ale vylepšit všechny materie přece jen potrvá déle. Zatím tedy hraji plynulé dál a poté mě čeká DLC s Yuffie. Pokud by mě opakování přestalo bavit, tak se do něj pustím dříve a kompletaci odložím.  

Quake: Underdark Overbright

Pomalu také postupuji s prvním dílem Final Fantasy. Je až překvapivé, nakolik je hra zábavná, i když je jasné, že nejhrubší hrany obrousil Pixel Remaster. Aktuálně jsem obnovil první krystal - Earth. Teď musím trochu potrénovat postavy, další postup totiž vypadá obtížněji. Naštěstí jde expení celkem svižně a v okolí měst ani nevznikají velké problémy.

Příjemným překvapením byla nedávná aktualizace Quake. Vývojáři nám opět přinesli další staro-nové rozšíření, Underdark Overbright s modifikací Copper. Toto kombo je z roku 2019 a mimo osmi nových levelů obsahuje i drobné změny v hratelnosti. Za sebe mohu rozšíření doporučit, mapy jsou pěkné a propracované. Některé dokonce obsahují možnost nalézt až šest klíčů - oproti klasickým dvěma.

No a nakonec jsem se konečně pustil do hry měsíce - Dungeon Master 2. Ano, ještě nemám zdaleka dohrané Chaos Strikes Back, ale to bude asi na dlouho. Takže jsem rozehrál díl druhý, zatím tedy spíše trénuji postavy a prozkoumávám okolí pevnosti. Také je třeba vydělat nějaké peníze na nákup slušného vybavení. Prodej hub, kytek a seker naštěstí celkem vynáší. Rád bych dostal postavy v primárních dovednostech na úroveň expert, zatím tam mám jen dvě čarodějky. Snažím se trénovat u všech všechny čtyři dovednosti, u bojových postav je fajn, když zakouzlí světlo a nemusím tak vysilovat čarodějky, které naopak potřebují zvednout sílu a odolnost. Aktuálně mám tři části klíče nutného pro postup dále. Grafika druhého dílu je moc pěkná, i když venkovní oblasti jsou občas trochu nepřehledné. Ale ovládání je trochu horší. Možnost využívat obě ruce je fajn, ale přístup ke kouzlení je komplikovanější a kombinování dovedností je tak mnohem pomalejší než dříve.

Žádné komentáře:

Okomentovat