čtvrtek 10. března 2022

Anorakův týden 09/2022

Prodloužený víkend na horách asi nikoho příliš nezajímá, ale hraní bylo díky tomu méně. Především jsem po ani nevím kolika pokusech překonal požadovaný čas ve hře Skiing. Hra nabízí dva hlavní režimy v několika obtížnostech. Jde buď o klasický sjezd na čas, ve kterém se stačí vyhýbat stromům a jiným překážkám nebo o slalom s obvyklými červenými a modrými brankami. I ve slalomu jde pochopitelně o čas, ale tentokrát s penalizací za minutí branky. Na získání nášivky se hraje v režimu game 3 - slalom - pod 28,2 sekund. Hra je i navzdory své jednoduchosti chytlavá a i když mě při čase 28,21 už chytalo zoufalství, tak po pauze jsem se rád k sjezdům vrátil. Zajímavý zážitek a hra ke které bych se asi jinak nedostal. Komentář bude později, nejprve musím Skiing přidat na databázi. Co budu hrát dále ještě nevím, musím nejprve trochu pohnout s hrou měsíce a Final Fantasy.

Skiing - finální pokus

A když už jsem u toho, mám za sebou prvních pár misí v Soldier of Fortune. Ve vzpomínkách byla hra lepší, ale špatné to také není. Na první pohled mě zklamala grafika, engine je sice shodný s Quake 2 nebo SiN, ale působí zastaraleji. Asi mu nesedí zvolený styl realistické temné grafiky. Levely jsou tak na střídačku, třeba vlak a Sibiř nebyly špatné. Uvidíme jaké to bude dále.

Skiing - ještě trochu

U Unravel Two máme dokončený příběh a jedem již zmiňované výzvy. Těch je celkem dost a jde o, alespoň zatím, jedno-obrazovkové hádanky. Hra je opravdu skvělá a až na pár pasáží se perfektně hraje ve dvou. Zmínit ještě musím novou mapu Johna Romera pro Doom II. Level s názvem One Humanity byl vytvořen na podporu Ukrajiny a tam také putuje veškerý výtěžek. Úroveň je to povedená a i secrety má hezky schované. Je vidět, že se máme v Sigilu II na co těšit. 

Výhodou několika dní bez počítače je více času na čtení. Dorazil jsem Prehistorii počítačů, nic nového oprati článkům tam není, ale přesto jde o u nás zajímavý projekt. V podstatě jedním dechem jsem přečetl druhou knihu o Drizztovi, Vyhnanství. Je překvapivé, jak málo si z těchto prvních knih pamatuji. Každopádně jde o chytlavé čtení, které mohu doporučit. Při čtení mám vždy také chuť rozehrát nějaké Icewind Dale nebo podobnou hru. Možná se opravdu pustím do hraní až se dostanu k původní trilogii, mám koupenou tu Enhanced edici.


 

Žádné komentáře:

Okomentovat