čtvrtek 3. března 2022

Anorakův týden 08/2022

V uplynulém týdnu jsem nějak neměl náladu na RPG, takže přišlo na řadu několik menších věcí. Především mě potěšilo dohrání atmosférické plošinovky GRIS. Hra má opravdu kouzelnou grafiku i hudbu a celkově je její hraní velmi intenzivní a příjemný zážitek. Komentář zde.

GRIS

Pokračujeme také v hraní Unravel Two. Dle postupu po majáku se blížíme závěru, ale hra obsahuje ještě nějaké výzvy bokem. Uvidíme tedy kolik obsahu tam ještě je. Každopádně jde o jednu z nejpovedenějších her pro dva hráče na jedné obrazovce.

Už nějakou dobu si také pohrávám s myšlenkou odehrání více her na Atari 2600 a na rozjezd jsem zvolil tituly od firmy Activision, za které bývaly ve své době nášivky. Podrobnosti jsem rozepsal v článku. Jako první titul jsem odehrál svůj oblíbený River Raid. Hra ani časem neztratila nic se své chytlavosti. Podmínky pro zisk nášivky jsem tak splnil a ke hře napsal komentář. V době psaní článku jsem ještě nevěděl do jaké hry se vrhnu dále, ale nakonec jsem inspirován nedávnou zimní olympiádou vybral hru Skiing. K požadovanému času zatím vede dlouhá cesta.

Hra měsíce na High-Voltage je tentokrát střílečka Soldier of Fortune, známá především modelem destrukce nepřátel. Zatím jsem pouze nainstaloval a zprovoznil.Také mám poslední dobou chuť na nějakou textovku, takže možná v nejbližší době rozehraju buď Wishbringer nebo Dr. Jekyll and Mr. Hyde. 

Žádné komentáře:

Okomentovat