čtvrtek 8. září 2022

Anorakův týden 24/2022

 Nejvíce času trávím poslední dobou nepřekvapivě u Horizon: Zero Dawn. Hra je velmi rozsáhlá, ale obsah nenudí a nejde o desítky drobností roztroušených na každém kroku. Naopak slušné množství vedlejších úkolů je povedených, často se u jejich plnění dozvíte více o fungování světa. I sběratelské předměty jsou rozumné, není jich přehršel a jejich hledání je vyřešené šikovně. Lze si koupit mapy, které obsahují orientační pozici a tak není nutné prozkoumávat každý kout velkého světa. Mapa je sice rozsáhlá, ale prostředí je zajímavé a svět nepůsobí prázdně. Naopak i v koutech bez úkolů a předmětů lze najít zajímavé stavby nebo krásné výhledy. Zjišťování informací o minulosti je největším tahounem hry a stojí na tom velká část atmosféry. Podle hry jsem téměř ve tři čtvrtě základu, odehráno více než 30 hodin a stále se vždy těším na další hraní.

The Dig

Začalo nám září a to znamená novou hru měsíce. Tentokrát byl vybrán The Dig, známá adventura od LucasArts. Hru jsem již hrál, ale odhaduji maximálně do poloviny. Tentokrát mám odehráno asi 7 hodin a rozhodně jsem již dále. Po počátečním úkolu, který mi silně připomněl Mission Asteroid - odpálit nálože na asteroidu mířícímu k Zemi, se děj hezky rozjede. I prostředí jsou zajímavá a povedená. Různé přechodové animace mají trochu jiný grafický styl a docela se mi líbí. Naopak postavy jsou dost nesympatické, chovají se zvláštně. Nikdo mi tedy k srdci nepřirostl. Průzkum prostředí je naštěstí motivací k dalšímu hraní. Hádanky jsou povedené, když přijdete na kloub první, tak už to jde téměř samo. 

Po prázdninách jsem také znovu nastartoval český DWmegawad klub, tentokrát rovnou dvojicí projektů - Cydonia a Arrival. První jmenovaný zatím působí velmi povedeně a skvěle zachytil atmosféru originální Plutonia Experiment, ze které vychází.

Žádné komentáře:

Okomentovat