pátek 30. září 2022

Anorakův týden 27/2022

Začátkem týdne jsem se prokousal do konce God of War. Výsledné dojmy se od těch průběžných moc neliší. Některé závěrečné části jsou zbytečně nastavené na prodloužení herní doby a tempo hry se tak trochu rozmělní. Závěrečný souboj ale vše vynahradí, je tak akorát náročný, ale fér. Po dohrání také potěší odemčení pěkných bonusových materiálů plných informací o vývoji. Celkově jsem hrou příjemně překvapen, komentář zde.

God of War

Pustil jsem se rovnou do druhého dílu. Je vždy potěšující vidět pokrok za pouhé dva roky a na stejné platformě. Hra vypadá detailněji a i pohyb postavy je takový plynulejší. Přibylo něco nových mechanik, ale základ zůstal zachován. Rád bych se vyhnul tomu, aby mě stále dost podobná hratelnost omrzela. Přece jen je série God of War dost rozsáhlá a nevím na kolik dílů nakonec dojde. Takže u dvojky neplánuji natolik intenzivní hraní. Pro přehled zde uvedu seznam snad všech dílů série a jejich původní platformy:

  1. God of War, PS2, 2005
  2. God of War II, PS2, 2007
  3. God of War: Betrayal, Java ME, 2007
  4. God of War: Chains of Olympus, PSP, 2008
  5. God of War III, PS3, 2010
  6. God of War: Ghost of Sparta, PSP, 2010
  7. God of War: Ascension, PS3, 2013
  8. God of War, PS4, 2018

Na proložení jsem včera vyzkoušel Forsaken v Remastered verzi. První dva levely působí dobře, hratelnost se zdá být stejně chytlavá jako v době vydání originálu. Remaster navíc slušně vylepšil ovládání i plynulost a především obsahuje levely ze všech verzí hry. Hrál jsem kdysi verzi ze Score, takže konzolové levely uvidím poprvé. Také bych se rád vrátil k rozehraným Breath of Death VII a Ghostwire: Tokyo.

Žádné komentáře:

Okomentovat