čtvrtek 4. června 2020

Anorakův týden 23/2020

Tento týden je tak trochu ve znamení remaků a dem. V pátek jsem se nejdříve vrhl na Chex Quest HD. Původní verze na enginu z Dooma se přikládala ke krabicím cereálií a i remake je zdarma. Hrál jsem obě verze hned za sebou pro srovnání a nakonec mi vyšli zhruba nastejno. Podrobněji v komentáři. Večer jsem strávil nějaký čas v nové demoverzi remaku System Shocku. Jde stále o alpha verzi, takže je řada věcí nedodělaná, ale přesto to má skvělou atmosféru. Opravdu se těším až to konečně vydají a díky demu jsem začal zvažovat, že si originál zopakuji.

O víkendu jsem se vrhl na létání v X-Wingu. Tedy přesněji v A-Wingu a Y-Wingu, protože jsem hrál historické mise v těchto stíhačkách. Začal jsem také druhou Tour of Duty. Když mě začala bolet ruka, přece jen nejsem na joystick tak zvyklí, rozehrál jsem Space Quest 3. Na hraní mě navnadil nedávno dokončený fan-prequel a Rex Nebular. Třetí díl je zatím rozhodně nejlepší a pokud vás série alespoň trochu láká, rozhodně doporučuji. Klasicky zde komentář.

V pondělí odstartoval nový díl Zahrajem na stránce High-Voltage, tentokrát je téma Sam & Max Hit the Road. Hrání mám v plánu, ale zatím vůbec netuším kdy se k tomu dostanu. Hru si pamatuji jako celkem obtížnou, tudíž na déle, ale snad to bude alespoň impuls k hraní epizodického pokračování od Telltale. Což je další čas, no uvidíme.

Po nějaké době jsem se vrátil k sérii Dragon Quest a rozehrál druhý díl. Zatím jsem opravdu na začátku, nabral jsem druhou postavu a trochu si je leveluju a prozkoumávám okolí. Má jít o nejobtížnější díl, takže chci být připraven a nepodcenit start.

Nechal jsem se také zlákat demem Destroy All Humans! a celkem mě to na hru navnadilo. Demo je tak na hodinku, když se vyzobe veškerý obsah - výzva a vysbírání droidů. Se sérií nemám žádnou zkušenost a zdá se, že to budu muset napravit. Jak jsem psal v článku včera, zítra vychází Command & Conquer Remastered Collection a ten mi v nejbližší dny asi spolkne většinu volného času. Hrát snad půjde co nejdříve, už mám před-staženo.

2 komentáře:

  1. Ten Dragon Quest 2 jsi rozehrál v NES verzi nebo ve SNES remaku? On jinak ne, že by byl nejobtížnější, co se týče řešení, ale je nejvíce frustrující, protože se tehdy autoři a obecně jRPG učily používat více než jednu postavu a tady je DQ2 strašně nevyrovnaný. Ty dvě postavy ještě ukoučuješ, ale než vyženeš té třetí postavě HP na nějakou rozumnou úroveň, tak budeš mít hodně dlouho problém ji udržet i v těch prvních soubojích naživu. Obvykle prostě padne. Což znamená, že tím pádem skoro neleveluje a člověk se modlí, aby přežila alespoň pár soubojů, aby získala expy a posunula se o další level nahoru. Až skoro o rok později v žánru jRPG vydané Final Fantasy 1 a Dragon Quest 3 už uměly s více postavami nakládat rozumně.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Na tvé dřívější doporučení hraji rovnou SNES verzi. První díl jsem hrál NES i SNES, ale dále se hodlám držet SNESu a pak zřejmě (3)DS. Večer jsem to vytáhl na level 10 a asi už vyrazím dál. Jsem zvědav kdy narazím na třetí postavu.

      Vymazat