čtvrtek 11. června 2020

Anorakův týden 24/2020

Po dopsání souhrnu minulý týden jsem se pustil do hraní Space Quest -1: Decisions of the Elders. Jde o fanouškovský projekt od autory dříve doporučovaného A Son of Xenon, který dějově předchází všechny Space Quest hry. V kůži Rogerových rodičů tak zažijete zajímavé a hlavně stejně povedené dobrodružství. Jde o výrazně delší zážitek, technické provedení je shodné. Rozhodně doporučuji viz. komentář. Během volných chvilek jsem také dohrál obě DLC pro Hidden Folks. Jak nově vydané Na turné tak původní Na pláži jsou nyní pro původní majitele zdarma. Pro fanoušky hledání Valda jde o povedenou záležitost.

Od pátečního večera jsem dle předpokladů věnoval většinu času remastru Command & Conquer. Hned prvních pár minut mě přesvědčilo, že jsem se netěšil zbytečně. Hra je obrovský fanservis a kampaň za GDI jsem dokončil téměř na jeden zátah. Odehraných 30 hodin hovoří samo za sebe. Nic samozřejmě není dokonalé a pár výtek bych měl, ale jde opravdu o drobnosti. Určitě to po dokončení podrobně rozeberu v samostatném článku, ale obsahu je hodně, takže to potrvá. V tuhle chvíli mám dokončené kampaně za GDI i NOD a propracovávám se misemi původně z PlayStationu a Nintenda 64 a skrytou minikampaní. Zkoušel jsem i pár misí ze Steam Workshopu. Kvalita zatím nic moc, ale integrace do hry je úžasně pohodlná.

Na závěr ještě zmínka o připravované vylepšené verzi hry Alex Kidd in Miracle World původně z SEGA Master System.

Žádné komentáře:

Okomentovat