čtvrtek 25. června 2020

Anorakův týden 26/2020

Tento týden to bude celkem krátké. Dohrál jsem adventuru Sam & Max a bohužel se můj názor na hru nijak nezlepšil. Podrobněji tradičně v komentáři. V rámci remastru C&C jsem se prokousal přes datadisk Covert Operations. Hra mě nepřestává bavit ani po více než padesáti hodinách a tak jsem se ihned pustil do Red Alerta. Příležitostně také zkouším uživatelské mapy a některé jsou docela povedené. Doporučit mohu především kolekci GDI-100 od uživatele Chimas a zajímavá je také kampaň Commando Ops od ShadowStara. Následující týden bych ale rád hrál více jiné hry a v C&C tak budu pokračovat pomaleji. Hlavně bych se rád zaměřil na Dragon Quest.

V rámci Final Fantasy VII jsem zkouknul film Advent Children, tentokrát v prodloužené verzi. Jde o povedený film a obzvláště scéna na náměstí je skvělá. Pokud někdo nezná původní hru, film mu asi moc neřekne, ale pro fanoušky jde o super pokračování příběhu. Zatím mě žádná část kompilace nezklamala, takže se těším na další projekty - na řadě jsou kratší filmy a Crisis Core z PSP. Vrátil jsem se také k létání v X-Wingu, kde pokračuji druhou kampaní a zrovna jsme získali plány Hvězdy smrti.

Rozečetl jsem také dvě knihy. První je prequel k sáze Kolo času - Nové jaro. Jde o prodlouženou verzi starší stejnojmenné povídky a po jejím dočtení bych rád konečně navázal hrou Wheel of Time. Zatím jsem na začátku a popravdě si to teď, když mám přečtený konec celého cyklu, opravdu vychutnávám. Druhá je kniha Assassin's Creed: Jednota popisující příběh hry AC: Unity, ale z pohledu Élise a formou deníku. Zatím to vypadá zajímavěji než hra.

Žádné komentáře:

Okomentovat