čtvrtek 3. září 2020

Anorakův týden 36/2020

Poslední prázdninový týden byl na události opět bohatý. Falcon A.T. jsem sice kompletně nedohrál, ale mise jsem vyzkoušel všechny a něco přes polovinu úspěšně. Na hře je znát věk a především orientace je problematická. Na pohodové hraní to chce hold novější simulátor. Rád jsem si legendu, jakou Falcon bezpochyby je, vyzkoušel. Komentář zde.

Intenzivně jsem hrál Crisis Core. Jsem na konci příběhu a odehráno 67% vedlejších misí. Těch je dle informací rovných 300. Pozdější jsou o dost originálnější, takže zatím hraji nadšeně dále. Protože mám zálusk na hraní Controlu, pustil jsem se do hry Alan Wake. Jsem už před koncem, hra není dlouhá, ale příběh je zajímavý. Hratelnost nijak nevyčnívá, ale příjemně to odsýpá, takže pokud se neztratí rytmus bude to fajn zážitek. 

Prošel jsem také zdarma šířenou záležitost Devolverland Expo. Jde vlastně o hratelnou podobu výstaviště, která je doplněna o herní prvky. Je tak nutné se vyhýbat bezpečnostním robotům a odemykat si cestu k nově oznámeným hrám. Zábavně strávená hodina a kousek, rozhodně mohu doporučit.

Zkoušel jsem také demoverzi připravované české hry Hadr. Celkem zajímavý a originální koncept. Když si člověk zvykne na fyziku hadru a ovládání, jde o zajímavou hříčku, která určitě stojí za vyzkoušení. Demo jsem dohrál za 11 minut, doporučuji ho zkusit, za to nic nedáte. Je k vyzkoušení na Steamu a na itch.io.

Pokud máte jako já rádi herní historii včetně mýtů, doporučuji okouknout kickstarterovou kampaň na automat Polybius. Legenda o tajemném automatu a mužích v černém je zajímavá a tohle je vtipný projekt. Na závěr doporučím příjemné čtení v podobě nového diskmagu pro ZX Spectrum - Restore. Zatím jde o Logoutův sólo projekt, ale hned nulté číslo se čte dobře a obsahuje zajímavé informace v dnes unikátní podobě. 

Novinkou na závěr je pokračování slavné série Saboteur. Po 34 letech od vydání prvního dílu se 1.září objevilo na Steamu pokračování pod názvem Saboteur SiO. Hra má správně retro stylizaci, obsahuje češtinu a dokonce pochází od samotného Cliva Townsenda.

Žádné komentáře:

Okomentovat