čtvrtek 24. září 2020

Anorakův týden 39/2020

 Minule avizovaný volný víkend se úplně nekonal, přesto se nějaký čas našel. Dle očekávání se podařilo dohrát Crisis Core, především proto, že se počítadlo splněných misí zastavilo na 95%. Zřejmě jsem minul nějaké prvky v hlavním příběhu a tak se vše neodemklo. Minulý čtvrtek jsem tak byl pouze pár misí od konce. Finální souboj s Minervou byl ale dost náročný a chtěl více pokusů. Hra mě vlastně i po sedmdesáti hodinách bavila a nemohu než ji doporučit. Zde komentář.

Po dohrání jsem se naplno pustil do Companions of Xanth. Hraní si zatím opravdu užívám, přečtená kniha hodně umocnila atmosféru. I díky některým hádankám jsem rád, protože znalost světa celkem pomáhá. Odehráno mám asi 8 hodin, těžko říct jak je hra dlouhá. Zásek byl zatím jeden, jinak je obtížnost akorát. U druhé knihy jsem tak ve třech čtvrtinách - trochu slabší než první díl, ale stále fajn čtení.

Chvíli jsem ještě strávil v Fantasy Generalovi II a až dokončím Xanth vrhnu se na něj naplno. Na Dragon Quest opět nedošlo. Přede mnou je ale prodloužený víkend a možná i volné úterý, takže doufám v lepší aktivitu. Také bych se rád dostal k dalším článkům, témat mám nachystáno dost. Naprosto nestíhám DWMegaWad klub, snad to bude v říjnu lepší.

Novinek také moc nemám, nejvíce mě zaujalo znovu-vydání soundtracku Quake na vinylu. Stále se rozmýšlím, zda do toho jít. Uvítám jakékoli názory.

Žádné komentáře:

Okomentovat