čtvrtek 17. září 2020

Anorakův týden 38/2020

 Tentokrát toho nemám moc. Největší radost mi udělal pokrok ve Final Fantasy Crisis Core. Hra hlásí splněno 93% misí, takže už se blížím ke konci. Jednu chvíli mě ty vedlejší mise přestali bavit, ale pak se začali odemykat zajímavější kousky a jsem rád, že na ně došlo. Do příštího týdne bude doufám dohráno.

Ukončil jsem hraní Alana Wake dohráním samostatného rozšíření American Nightmare. Je to výrazně akčněji laděná záležitost, která bohužel dost ztratila na příběhu a atmosféře. Nápad s časovou smyčkou a změnami pouhých tří lokací to nezachrání. Dojem je tak proti originálu mnohem slabší. Komentář zde.

Co se Xanthu týče, dočetl jsem první knihu a pokračuji dvojkou. Je to slušné fantasy, které sice nijak nevyčnívá, ale čte se příjemně. Nejzajímavější je originální svět. Hru jsem zatím jen nainstaloval a odehrál prvních pár obrazovek, vypadá to opravdu dobře. U Dragon Questu opět mírný pokrok, po dohrání FF se do toho musím více opřít.

Následující víkend by měl být volnější, tak snad bude příště víc o čem psát.



6 komentářů:

  1. Já sem rád, že jsem po té knížce před hraním sáhl. Zatím to nevypadá jako přehnaně komplikovaný svět, ale své zákonitosti má a nemyslím, že to hra vysvětlí tak podrobně :) A čte se to fakt dobře.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Komplikovaný není, ale má pár zajímavých nápadů. A humor mi sedl lépe než u Zeměplochy. Hru zatím moc neposoudím, jsem na začátku. Ale o víkendu se na to chystám vrhnout.

      Vymazat
  2. Crisis Core jsem v době, kdy to šlo sehnat na PSP, trestuhodně nepořídil, protože se to jevilo jako FPS střílečka a ty jsem si tehdy zakázal :-D Dneska by to opadnutí předsudků (po té, co mě dost bavily Outlaws a Dark Forces 1) možná bylo zajímavé osvěžení.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. Tohle spíš než střílečku připomíná některé novější JRPG s akčním soubojovým systémem, který je ale díky materiím krásně povědomý. Akce byla spíš Dirge of Cerberus. Ale možná by tě bavilo oboje a setkání se známými postavami je fajn.

      Vymazat
    2. Já si to asi s tím Cerberusem zjevně popletl :-)

      Vymazat
    3. To je celkem pochopitelné, já si všechny produkty FFVII pořádně sesumíroval až při psaní článku.

      Vymazat