čtvrtek 10. září 2020

Anorakův týden 37/2020

Tento týden se nesl především ve znamení hry Alan Wake. Dokončil jsem základní hru i obě rozšíření. Do hry jsem se pustil především jako do přípravy na Control a neměl jsem velká očekávání. Nakonec jsem byl příjemně překvapen, hraní jsem si užil a na další hry od Remedy se těším o to víc. Především příběh a atmosféra hry za to stojí. Samotná akce je sice trochu slabší, ale vzhledem k rozsahu hry jsem se nezačal nudit. Zde je komentář na hru, a rozšíření Signal a Writer.

Od kolegy jsem k narozeninám dostal Hellbound. Jde o FPS s devadesátkovou hratelností, ale s moderní grafikou. Hra je vlastně celkem povedená, ale opravdu velmi krátká. Pouhých sedm levelů odpovídá spíše dobovému shareware. Hraní je ovšem zábavné a rád jsem si hru prošel. Zde komentář.

Minulý týden jsem se nezmínil o nové hře měsíce na High Voltage v rámci akce Zahrajem. Volba padla na adventuru Companions of Xanth od legendárních vývojářů Legend. Od těch znám skvělé adventury Death Gate a Callahan's Crosstime Saloon nebo akční Wheel of Time a Return to Na Pali. Snad i Xanth bude stejně povedený. Já jsem se nejdříve pustil do čtení knižní předlohy. V češtině byly vydány první dva díly rozsáhlé série o Xanthu. Zatím jsem za polovinou prvního, Chameleon a zaklínadlo, a jde o slušnou fantasy s humorným nádechem. Snad stihnu obě knihy i hru do konce měsíce.

U Dragon Questu a Final Fantasy jsem pokročil jen o kousek, ale u druhého zmíněného mám již za sebou příběhovou část a dodělávám pouze zbytek vedlejších misí. 

Především víkend byl bohatý na novinky. Nejvíce mě zaujalo rozšíření pro Ion Fury, Crystal Caves HD (asi si zopakuji originál), remaster Rise of the Triad a Graven inspirovaný Hexenem.

Žádné komentáře:

Okomentovat