úterý 29. září 2020

Přírustek do sbírky: Star Trek Federation Compilation

 Konečně jsem se dostal k nafocení a sepsání pár informací i o druhé pořízené kolekci, tentokrát s tématem Star Treku. Seriál Star Trek mám rád a dokonce i film Nemesis je fajn ve srovnání s tím, co se teď děje. Naštěstí není nic jednoduššího než se ponořit do zlaté éry Star Treku a k tomu bezpochyby patří i hry. Těch vyšlo velké množství a tato krásná krabice obsahuje hned čtyři plus datadisk.

Samotná krabice je mírně poškozena, ale nic co bych nepřežil. S obsahem jsem více než spokojen. Tedy her klidně mohlo být více, ale to už bych chtěl asi moc.

V balení se nachází neuvěřitelných deset CD, z čehož rovnou polovinu zabírá StarFleet Academy a jedno její datadisk Chekov's Lost Missions. Jde o vesmírný simulátor s množstvím hraných sekvencí a už se těším až na něm vyzkouším joystick.

Na dalších dvou CD se roztahuje akčnější adventura Star Trek: Generations, která volně vychází ze stejnojmenného filmu. Po jednom disku mají klasické adventury 25th Anniversary a A Final Unity. Všechny výše uvedené hry považuji za nadprůměrné, přestože kompletně jsem zatím dokončil jen dvě posledně jmenované.

Disky jsou umístěné ve dvou samostatných obalech, zvlášť StarFleet Academy a zvlášť ostatní. S výjimkou 25th Anniversary mají všechny tituly podrobné manuály s mnoha detaily o hře, lodích a taktice. U 25th Anniversary je pouze stručný popis ovládání a nezbytná mapa sektorů. 

Bohužel StarFleet Academy a Generations vyžadují Windows 95 a tak jsem zvědav, jaké problémy mě s hraním čekají. Potěšující je, že 25th Anniversary je v Enhanced CD-ROM verzi. Obsahuje tak dabing od původních herců a rozšířenou poslední misi.

Manuál k StarFleet Academy

Pro fanouška Star Treku a především dvou nejstarších seriálů jde o povedenou kolekci v krásné krabici.

 

 

 

5 komentářů:

  1. Krásné, z tohodle mám jen krabicovku A Final Unity a pak krabicovou kompilaci 25th Anniversary a Judgement Rites.

    OdpovědětVymazat
    Odpovědi
    1. U Judgement Rites jsem vždy chtěl tu edici s VHSkou. Jinak ze ST mám ještě krabici Klingon Honor Guard se slovenským manuálem :-)

      Vymazat
    2. Taky mám "jen" krabici A Final Unit, ale mám ji zatavenou a jedná se o tu verzi ve tvar "V" :) Samozřejmě Anorakova kolekce je super, já pořád ale žádnou Star Trek hru nehrál :(

      Vymazat
    3. To je chyba, minimálně ty adventury by tě mohly bavit.

      Vymazat
    4. To je mi jasné, prostě je toho moc těch restů :)

      Vymazat