čtvrtek 1. října 2020

Anorakův týden 40/2020

 Po nějaké době jsem měl čas více hrát. Dohrál jsem Companions of Xanth a musím konstatoval, že Legend opět nezklamal. Hra sice není tak skvělá jako Death Gate (alespoň co si pamatuji), ale stále jde o velmi povedenou adventuru. Obtížnost je sice místy vyšší, především náročná na pozornost při rozhovorech, ale nic co by se nedalo. Koncept hry, stejně jako svět Xanthu, je plný zajímavých nápadů a byla by chyba tuto hru minout. Komentář zde

Těsně před dohráním jsem také dočetl Magický pramen, druhou knihu o Xanthu. Především závěr se ke hře hodil a jsem rád, že jsem se do knih pustil. Každému to mohu rozhodně doporučit, bez toho by hodnocení hry bylo asi nižší.

Výrazně jsem také pokročil s Dragon Questem II. Neprozkoumaných míst ubývá a klíč mám snad už od každých dveří. Level hlavní postavy je kulatých 30, ale na některé oblasti se ještě necítím. Přesto věřím, že už do konce moc nezbývá. 

Fantasy General II také není stranou. Hra je opravdu povedená, perfektně vychází z prvního dílu a přináší zlepšení a příjemnou modernizaci snad ve všech směrech. Příběh, vývoj armády, grafika - opravdu si nemám na co stěžovat. A především samotné bitvy jsou stále zábavné. Bezva jsou i vedlejší úkoly během bitev.

Dnes startujeme také další měsíc v DWmegawad klubu a pro změnu trochu jinak. Tentokrát bude hlavní součástí i český wad pro Heretica - Tenebrum.

Na závěr ještě upozorním na vydání ScummVM 2.2.0 s podporou mnoha enginů na textovky. Sám sice nevím, zda zrovna toto využiji (hraji buď původní verze nebo přes Gorgoyle), ale vyzkouším a uvidím. Byl by případně zájem o srovnání těchto tří možností? Pro fanoušky adventur a především Sierry musím ještě zmínit tento Kickstarter.





Žádné komentáře:

Okomentovat