čtvrtek 22. října 2020

Anorakův týden 43/2020

Datadisk Titan's Legacy předčil má očekávání. Už první mise s únikem ze zajetí je skvělá a přináší mnoho nového oproti původní hře. Navíc hezky přibývají i nové jednotky které rozhodně mají své využití. Datadisk přináší kampaň obsahující 16 misí a vzhledem k prozatímní obtížnosti mám pocit, že to bude delší jízda než originál. Docela začínám být utahovkovaný, odehrál jsem větší část Fantasy Generala 2, pak Battle Isle 2 a teď rovnou pokračuji celý víkend datadiskem. Hraní jsem tak začal prokládat něčím dalším.

Na začátku týdne jsem nemohl minout krátké hry uveřejněné při šedesátém výročí Segy. Hrál jsem dvě. Golden Axed je prototyp první úrovně ze zrušeného pokračování slavné série. Jde o opravdu krátkou a nepříliš odladěnou záležitost, která ale dává hezky nahlédnout pod pokličku vývojářů. Streets of Kamurocho je podstatně dokončenější. Jde o mix Streets of Rage a Yakuzy s herní dobou asi 15 minut. Ale vzhledem k možnosti opakování s narůstající obtížností a možností vyzkoušet další postavy dokáže na chvíli zabavit.

Dále jsem se pustil do nedávno pořízeného a překvapivě krátkého Hadru. Hra s opravdu neotřelým nápadem a povedeným zpracováním mě bavila, stejně jako dříve demoverze. Vytknout mohu opravdu jen krátkost, ale aspoň se tak koncept neomrzí a cena také odpovídá. Komentář zde.

Pustil jsem se také do tureckého walking simulátoru Nephise Begins. Tam jsem očekával krátký zážitek, ale že půjde o pouhou půlhodinu mě nenapadlo. Když jsem koukal na další hry autora, tak nejde o nic výjimečného. Tvoří jednu podprůměrnou hříčku za druhou, vše na jednom principu. Pokud lidé zkoušeli tohle jako zástupce žánru, tak se nedivým jeho špatné pověsti.

Jeden večer jsem se také dostal k joysticku a odehrál dvě mise ve Star Wars Squadrons. Teď bych rád rozehrál ještě něco co není strategie a bez joysticku. Výběr je velký až příliš, ale do něčeho se o víkendu určitě vrhnu.





Žádné komentáře:

Okomentovat