středa 28. října 2020

Czech & Slovak Games Week

Letos probíhá oslava Československé nezávislosti i na Steamu a samozřejmě jak jinak než slevami. V rámci akce je zlevněno více než 160 titulů a hledání těch zajímavých může chvíli trvat. Doporučím tedy několik titulů které jsem již hrál a pak zmíním několik o kterých sám uvažuji. Trochu mimo tyto kategorie stojí trilogie Mafia, jejíž první dva díly mám sice odehrané, ale přes objektivní kvality to není můj šálek čaje.

Doporučuji

Začnu obecně uznávanými hrami od studia Amanita. Nehrál jsem zdaleka všechny, ale nejvíce mě zatím bavily Creaks a Machinarium. Podle hodnocení ale chybu neuděláte žádnou. Hry od Amanity mají vždy zajímavou grafiku a obsahují plno neotřelých situací. 

Moc pěkně stylizovanou grafiku má také hidden object Under Leaves.  Skvělou atmosféru zase nabídne do moravských lesů zasazená Someday You'll Return, alespoň se v dnešní době podíváte ven. Milovníci historie a zájemci o vzdělání si přijdou na své ve hře Attentat 1942, vytvořené na Karlově univerzitě. 

Od slovenského studia Lonely Troops musím doporučit dobrodružnou sérii Hero of the Kingdom, ve slevě je ale bohužel pouze třetí díl. Za zmínku stojí i spíše průměrná adventura Ve stínu havrana. a střílečka Alpha Prime. Jeden čas jsem také dost hrál zajímavou 3D logickou plošinovku Rocket Boots Mania. Pomyslným vrcholem je nejlepší česká strategie Original War.  

O čem uvažuji

Nejvíce mě láká Ministry of Broadcast, plošinovka podobné mému oblíbenci - Another World. Dlouhodobě také pokukuji o Warcraftu podobné strategii Loria. Skvěle vypadá druhý díl shoot'n'up Jets'n'Guns. Zlevněná je také hodně propracovaná budovatelská strategie Workers & Resources: Soviet Republic a historická plošinovka ArtFormer, obě zatím v předběžném přístupu. V seznamu přání mám také již nějakou dobu AstronTycoon2: Ritual a RTS State of War.

A o jaké hře uvažujete vy? Co by jste doporučily?

Žádné komentáře:

Okomentovat